Σε ποιο σημείο εστιάζει ο Leclerc στην προετοιμασία του για το GP Κίνας


Ο Charles Leclerc ετοιμάζεται για το Κινεζικό GP, εστιάζοντας σε ένα πολύ συγκεκριμένο ζήτημα, που, σύμφωνα με τον ίδιο, μειώνει την απόδοσή του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: FERRARI MEDIA - Antonin Vincent, Florent Gooden
  • 8/4/2024

Στο GP Αυστραλίας, ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε ένα μπαράζ 7 συνεχόμενων εκκινήσεων από την μπροστινή σειρά του grid, αφού ξεκίνησε τον αγώνα στο Albert Park από την πέμπτη θέση. Ο Μονεγάσκος είχε καταταγεί έκτος στα χρονομετρημένα του Σαββάτου, όμως η ποινή του τρίτου, Sergio Perez, τον έφερε μία θέση πιο ψηλά.

Παρόμοια και χειρότερη εικόνα παρουσίασε και στην Ιαπωνία, όπου εκκίνησε 8ος, χρησιμοποιώντας, μάλιστα, ένα επιπλέον σετ ελαστικών στο Q1, ώστε να εξασφαλίσει ότι θα προαχθεί στο επόμενο σκέλος των κατατακτηρίων δοκιμών.

Παρόλο που το τελικό του αποτέλεσμα σε αμφότερους τους αγώνες ήταν εξαιρετικό, με τον ίδιο να τερματίζει δεύτερος στην Αυστραλία και τέταρτος στην Ιαπωνία, ο Leclerc υποστηρίζει πώς η χαμηλή του θέση εκκίνησης είναι μεγάλο πλήγμα για τα αγωνιστικά του τριήμερα.

«Αν κοιτάξω μόνο τη σημερινή μέρα είμαι χαρούμενος, δεν πιστεύω ότι υπήρχε κάτι που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει καλύτερα,» είπε ο πιλότος της Ferrari μετά τον αγώνα στη Suzuka, όταν ρωτήθηκε από το Autosport σχετικά με την επίδοσή του.

«Ο ρυθμός ήταν πολύ καλός, η διαχείριση των ελαστικών ήταν πολύ καλή, η επικοινωνία ήταν πολύ καλή. Ωστόσο, ως οδηγός, πρέπει πάντα να κοιτάς τα αρνητικά του κάθε τριημέρου συνολικά.

«Κι είτε μιλάμε για την Αυστραλία, είτε για εδώ, ο ρυθμός αγώνα δεν ήταν ποτέ το πρόβλημα - είναι ο ρυθμός μου στις κατατακτήριες, που δεν είναι κάτι που έχω συνηθίσει στην καριέρα μου, να χρειάζεται να δουλέψω στον ρυθμό των κατατακτηρίων μου, γιατί συνήθως είναι αρκετά καλός το Σάββατο.

«Παρ' όλ' αυτά, εδώ και δύο αγώνες, δυσκολεύομαι να φέρω τα ελαστικά στη σωστή κατάσταση. Κι εκεί εστιάζω κυρίως, πηγαίνοντας στη Σαγκάη, να προσπαθήσω να βρω το σωστό παράθυρο και να καταφέρω να διατηρήσω τα ελαστικά σε εκείνο το σημείο. Όταν το κάνω αυτό, είμαι σίγουρος ότι ο ρυθμός θα επανέλθει στις κατατακτήριες.»

Ο Μονεγάσκος επέμεινε ότι αυτό που πλήττει τους χρόνους του στις κατατακτήριες αυτή τη στιγμή είναι η προετοιμασία των ελαστικών.

«Εκατό τοις εκατό,» είπε. «Επειδή, όπως είπα, οι γύροι μου δεν ήταν τόσο κακοί. Ο τελικός μου γύρος ήταν μάλιστα πολύ καλός. Όμως η πρόσφυση που έπαιρνα από το ελαστικό δεν ήταν ήταν αρκετή.

«Κι αυτό συνέβη επειδή έκανα κακή δουλειά στον προηγούμενο γύρο, που είναι πολύ εκνευριστικό, γιατί ολοκληρώνεις έναν γύρο κι είσαι χαρούμενος, όμως στην πραγματικότητα, είσαι στο πουθενά.

«Οπότε πρέπει να εστιάσω εκεί. Οι διαφορές είναι πολύ, πολύ μικρές. Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι με τη σωστή ανάλυση των δεδομένων – έχουμε μία εβδομάδα πριν τη Σαγκάη – και κάθε φορά που εστιάζω σε κάτι, βελτιώνομαι σε αυτό αρκετά γρήγορα. Οπότε δεν ανησυχώ. Όμως πρέπει να κάνω αυτό το βήμα για τη Σαγκάη

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τεράστια η ζημιά στο σασί του Albon - Ξανά σε «μάχη» με τον χρόνο η Williams

F1: Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών μετά το GP Ιαπωνίας

GP Ιαπωνίας: 1-2 για τη Red Bull, στο βάθρο ο Sainz, βαθμός για τον Tsunoda