«Πάγωμα» κινητήρων από το 2022 και αλλαγές στο format των αγώνων της Formula 1


Διάπλατα ανοίγει πλέον ο δρόμος για την καυτασκευή κινητήρων από την ίδια τη Red Bull, έπειτα από την ιστορική ομόφωνη συμφωνία μεταξύ των ομάδων της F1.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 11/2/2021

Σε μια σημαντική εξέλιξη για το άθλημα που αντικατοπτρίζει την ενότητα και το πνεύμα συνεργασίας πνεύμα μεταξύ της FIA, της Formula 1 1 και των ομάδων, αποφασίστηκε ομόφωνα το «πάγωμα» της εξέλιξης των μονάδων ισχύος από τις αρχές του 2022.

Μάλιστα, συγκροτήθηκε ομάδα εργασίας σε πολύ υψηλό επίπεδο, αποτελούμενη από τους σημερινούς κατασκευαστές κινητήρων αλλά και τους προμηθευτές καυσίμων. Στόχος είναι να δημιουργηθεί το πλαίσιο το οποίο θα καθορίσει την κατασκευή των κινητήρων της «επόμενης γενιάς», με ξεκάθαρο στόχο τη μείωση του κόστους και την επίτευξη μείωσης εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Οι βασικοί στόχοι για τη μονάδα ισχύος του 2025 είναι:

- Η φιλικότητα προς το περιβάλλον.

- Η χρήση βιοκαυσίμου.

- Η δημιουργία μιας ισχυρής και αποδοτικής μονάδας ισχύος.

- Η σημαντική μείωση του κόστους.

- Η ελκυστικότητα σε νέους κατασκευαστές μονάδων ισχύος.

Σε ό,τι αφορά στο πρόγραμμα του 2021, αποφασίστηκε όπως διεξαχθεί αγώνας στην Πορτογαλία ανήμερα του Ορθόδοξου Πάσχα (2 Μαϊου), καθώς και η διεξαγωγή αγώνων σε διαφορετικό format, όπως είχαμε αναφέρει προ ημερών. Δημιουργήθηκε ομάδα εργασίας, η οποία θα λάβει τις οριστικές αποφάσεις της πριν από το ξεκίνημα της νέας σεζόν.