Η Alpine είναι έτοιμη να κατακτήσει τα LMDh με την A424_β (photos)


Η Alpine ετοιμάζεται να κάνει το comeback της στην κορυφαία κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής το 2024 και παρουσιάζει το «υπερόπλο» της γι αυτόν τον σκοπό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ALPINE
  • 10/6/2023

Η Alpine ξεκινά το πρώτο της βήμα προς την επιστροφή της στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, παρουσιάζοντας το νέο της πρωτότυπο LMDh.

Έχοντας ήδη αρκετή εμπειρία στους αγώνες αντοχής, αφού οι Γάλλοι συμμετέχουν στην κατηγορία LMP2 την τελευταία δεκαετία, είναι έτοιμοι να βάλουν την A424_β στην πίστα και να κατακτήσουν και αυτό το έδαφος.

Ξεκινώντας με την ονομασία του Hypercar, σύμφωνα με την ίδια την Alpine, πρόκειται για έναν φόρο τιμής στην νικηφόρα αγωνιστική παράδοση της εταιρείας στους αγώνες αντοχής, με τον αριθμό 24 να κάνει νύξη στον εμβληματικό 24ωρο αγώνα του Le Mans και το 2024, όπου θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην πίστα. Το β στο τέλος της ονομασίας σηματοδοτεί την τελευταία φάση του μοντέλου πριν από το λανσάρισμά του, όπως ανέφεραν οι ίδιοι οι Γάλλοι.

Το εξωτερικό της A424_β φέρει τους κλασικούς μπλε, μαύρους και κόκκινους χρωματισμούς της ομάδας, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει η νέα «υπογραφή» της Alpine, δηλαδή η κόκκινη οριζόντια μπάρα φωτός που πρωτοεμφανίστηκε στο Alpenglow concept car που είχε λανσάρει το περασμένο έτος. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η μπάρα θα υιοθετηθεί και από τα μελλοντικά μοντέλα παραγωγής της.

Φυσικά, το πιο σημαντικό κομμάτι όχι μόνο του συγκεκριμένου, αλλά και κάθε αγωνιστικού οχήματος, είναι η μονάδα ισχύος που κρύβεται κάτω από το κάλυμμα. Πρόκειται για έναν turbo κινητήρα V6 χωρητικότητας 3,4 L, ο οποίος αποδίδει 675 PS στις 9.000 rpm.

Από τον «χορό» δε λείπει κι ο υβριδισμός, αφού το κοινό για όλλα τα οχήματα της κατηγορίας LMDh σύστημα υβριδισμού προσφέρει 67 PS κι είναι τοποθετημένο στον πίσω άξονα.

Το νέο Hypecar της Alpine είναι βασισμένο σε ένα σασί ORECA LMP2, με την ισχύ να διοχετεύεται μέσω ενός συστήματος μετάδοσης με 7 σχέσεις και μοχλούς ελέγχου που είναι ενσωματωμένοι στο τιμόνι. Οι τροχοί έχουν διάμετρο 18 ιντσών και συνοδεύονται από ελαστικά Michelin. Η Alpine έχει προσθέσει δαγκάνες 6 πιστονιών στα αεριζόμενα δισκόφρενα από ανθρακόνημα.

«Σε πλήρη σύμπνοια με τις αξίες μας, το νέο πρωτότυπο οδηγεί την Alpine προς το μέλλον ενώ ταυτόχρονα ακολουθεί τα βήματα των προηγούμενων δημιουργημάτων μας, ξεκινώντας με το Alpenglow και το A290_β.

«Είναι αγωνιστικό, κομψό και διακριτικό με τον συμβολικό και εμβληματικό σχεδιασμό του. Ενσαρκώνει το παρελθόν και το μάλλον μας, χάρη στην εμπλοκή και επένδυση των σχεδιαστών μας στη διαδικασία εξέλιξης,» είπε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Alpine, Laurent Rossi.

Η Alpine A424_β θα κάνει το ντεμπούτο της για τη σεζόν του 2024 στην κατηγορία LMDh Hypercar του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής, όπου θα κληθεί να αντιμετωπίσει αρκετούς ανταγωνιστές, όπως για παράδειγμα η Lamborghini κι η BMW.