CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ

Δοκιμάζουμε: Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS 12/3

 

Στο εσωτερικό

βλέπουμε επιτέλους ένα σαλόνι του 2018 και όχι 10χρόνων πίσω, ιδίως σε επίπεδο αντιληπτής ποιότητας. Το ταμπλό άλλαξε, όντας πλέον σαν αυτό του νέου Fiesta με μαλακά, ποιοτικά πλαστικά, κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών αλά tablet και με SYNC3 για μια πλειάδα διασύνδεσης και εφαρμογών μαζί με εύκολο στη χρήση Navi. Ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο υπάρχει μικρή έγχρωμη οθόνη πληροφοριών. Τα καλούδια ST-Line εδώ επικεντρώνονται στο flat-bottom δερμάτινο τιμόνι, τα δερμάτινα καθίσματα με ένθετα από οικολογικό σουέντ με  κόκκινη ραφή, το δερμάτινο χειρόφρενο και τη λαβή επιλογέα, τα μαρσπιέ με επιγραφή ST-Line και τα σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι. Σε επίπεδο πρακτικότητας υπάρχει νέα, πιο έξυπνη διευθέτηση χώρων με μικρές και μεγάλες θήκες για μικρά αντικείμενα και μεγάλα κινητά.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες βέβαια δεν έχουν αλλάξει μιας και το πάτωμα δεν έχει αλλαγές, επομένως υπάρχει επάρκεια σε ό,τι αφορά το ύψος αλλά όχι τόση για τα γόνατα των επιβατών. Πηγαίνοντας ακόμα πιο πίσω η πλαϊνά ανοιγόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών παραμένει, με τα δεδομένα προτερήματα και ελαττώματά της. Τo πάτωμα του χώρου αποσκευών είναι νέο με ρυθμιζόμενο ύψος που μπορεί να ανασηκωθεί αποκαλύπτοντας ένα κρυφό αποθηκευτικό χώρο ή να κατέβει για αύξηση της χωρητικότητας στα 334 λίτρα παρότι συγκριτικά με το παρελθόν αυτή η διάταξη… μειώνει το χώρο, ενώ χωρίς το νέο δάπεδο παραμένει ταυτόσημος με πριν. Το ίδιο το πάτωμα χρησιμοποιεί μία ειδική κυψελοειδή δομή που το κάνει πιο ανθεκτικό από ατσάλι ανά κιλό βάρους και μπορεί να υποστηρίξει πάνω από 300 kg.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ