CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2018 CITROEN

Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Citroen C4 Cactus 24/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ξεφεύγοντας από τη αρχική πρωτόλεια σχεδίαση του κάτι-σαν-παιχνίδι C4 Cactus το οποίο ήταν ένα «χαστούκι» στα ειωθότα της κατηγορίας του -αυτήν των crossovers-, το νέο C4 Cactus είναι σαν να προσπαθεί να αποδείξει κάτι περισσότερο: Βλέπετε, η έλευση του C3 Aircross και η ύπαρξη του C5 Aircross δημιούργησαν συνωστισμό εντός της φίρμας και περιέπλεξαν περισσότερο τα πράγματα, καθώς υπάρχουν περισσότερες λύσεις για κάτι διαφορετικό στην κατηγορία των crossover. Αλλά ας μην το παρατραβάμε… Σε κανένα σημείο της παρουσίασης του νέου Cactus στη Γαλλία όπου και παρευρεθήκαμε δεν αναφέρθηκε ο όρος «crossover» για να περιγράψει το C4 Cactus κι ας μοιάζει με τέτοιο. Δεν αναφέρθηκε ούτε το σύστημα Grip Control κι ας υπάρχει ως προαιρετικό.

Είναι όμως κλασικά γαλλικό, καινοτόμο σε σχεδίαση θυμίζοντας τα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας και όχι τα μικρότερα διατηρώντας περίπου τις διαστάσεις του αρχικού C4 Cactus αλλά με πολλά τρικ που το κάνουν να δείχνει διαφορετικό, πιο…hatchback. Έτσι το μήκος είναι τώρα 4,17 μέτρα, το ύψος 1,48 μέτρα και το πλάτος 1,71 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο στα 2,595 μέτρα παρέμεινε αμετάβλητο. Δείχνει λοιπόν πιο μακρύ, χαμηλό και τελικά πιο «κανονικό» αυτοκίνητο της μικρομεσαίας κατηγορίας. Άλλωστε μετά την μάλλον μη ανταγωνιστική πορεία του C4, το νέο C4 Cactus θα κληθεί να «βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά» αποτελώντας πλέον τον ανταγωνιστή αυτοκινήτων όπως το Ford Focus, το Toyota Auris και μερικά ακόμη.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • FORMULA 1 TEAM ORDERS 15/12

    Formula 1: 60 χρόνια... διαταγών!

    Μπορεί τα team orders να επιτρέπονται και με τον… νόμο εδώ και μερικά χρόνια, εντούτοις δεν παύουν να… εξοργίζουν τους φανατικούς της Formula 1. Με αφορμή τα πρόσφατα συμβάντα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ξετυλίγουμε το κουβάρι της ιστορίας των team orders στην...