1.000.000 Skoda Octavia


Η Skoda Octavia έφτασε τις 1.000.000 μονάδες που έχουν περάσει μέχρι σήμερα από την γραμμή παραγωγής της SkodaAuto. Το επετειακό μοντέλο ήταν μία ανθρακί Skoda Octavia Combi, έκδοσης Ambiente, με κινητήρα 1.9 Tdi turbo η οποία πουλήθηκε στην Ουγγαρία.
  • 19/2/2004
&00 Η Skoda Octavia έφτασε τις 1.000.000 μονάδες που έχουν περάσει μέχρι σήμερα από την γραμμή παραγωγής της SkodaAuto. Το επετειακό μοντέλο ήταν μία ανθρακί Skoda Octavia Combi, έκδοσης Ambiente, με κινητήρα 1.9 Tdi turbo η οποία πουλήθηκε στην Ουγγαρία.
Από τις 1.000.000 Octavia που έχουν παραχθεί, οι 646,668 αφορούσαν τις εκδόσεις (Limo) και οι 353,332 τις station wagon εκδόσεις (Combi). Οι τετρακίνητες -Octavia 4x4 και Octavia Combi 4x4- που έχουν παραχθεί μέχρι σήμερα αριθμούν τις 44,032 μονάδες ενώ οι σπορτίβ εκδόσεις Octavia RS 1.8T (180 ίππους) και Octavia Combi RS τις 13,286. Οι πολυτελείς εκδόσεις Laurin & Klement που έχουν περάσει την γραμμή παραγωγής είναι 14.069.

Το σκαλί για την εξαγορά
Η SkodaOctavia αποτέλεσε ουσιαστικά το πρώτο μοντέλο της Skoda μετά την εξαγορά της εταιρείας από το Group Volkswagen όπου χρησιμοποιούνται κοινό πλαίσιο, κινητήρες και περιφερειακά συστήματα με αυτά των υπολοίπων μοντέλων του Group.
Για τις ανάγκες του νέου μοντέλου της Skoda, κατασκευάστηκε ένα υπερσύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής στην Mlada Boleslav, με συστήματα ρομποτικής και τεχνολογικές καινοτομίες πρωτόγνωρες στον χώρο του αυτοκινήτου.
Τον Αύγουστο του 2000 στο εργοστάσιο παραγωγής της Octavia απονεμήθηκε ο τίτλος του ποιοτικότερου εργοστασίου ανάμεσα στο Volkswagen Group από τον τότε διευθύνοντα σύμβουλο του Ομίλου Dr. Fr. Piech.
Την πρώτη χρονιά της παρουσίας της, η Octavia έφτασε στον τελικό γύρο, για τον τίτλο "Car of the Year". Tο 2000 η έκδοση Combi γίνεται "Bestseller" στην Αυστρία, ενώ το ίδιο έτος της απονεμήθηκε ο τίτλος "Best Car of the Year 2002" για την έκδοση Combi από το καταξιωμένο Bρετανικό Περιοδικό "Auto Express".

Η νέα γενιά στη Γενεύη
Το νέο SkodaOctavia II θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο κοινό κατά την διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου.
Δεδομένης της εμπορικής επιτυχίας του υπάρχοντος SkodaOctavia I και της υψηλής ζήτησης του στην ευρωπαϊκή αγορά, αποφασίσθηκε η παράλληλη και ταυτόχρονη διάθεση τόσο του SkodaOctavia I όσο και του SkodaOctavia II τουλάχιστον μέχρι και το 2006.
Το νέο SkodaOctavia II τοποθετείται προϊοντικά μεταξύ των SkodaOctavia I και του SkodaSuperb. Με μήκος 4,572 μέτρα, πλάτος 1,769 μέτρα και ύψος 1,462 μέτρα θέτει νέα στάνταρτ άνεσης για τους επιβάτες, ενώ η υψηλή ποιότητα κατασκευής, οι καινοτόμες λύσεις και ο μοναδικός σχεδιασμός του παραπέμπουν σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Νέα είναι και η γκάμα κινητήρων αφού πλέον των γνωστών προσφέρονται και οι νέοι κινητήρες τεχνολογίας FSI στα 1.600 κ.εκ. και 2.000 κ.εκ.. Πιο αναλυτικά οι διαθέσιμοι κινητήρες είναι:

α. Βενζινοκινητήρες
1. 1.600 κ.εκ. (8V) με 102 ίππους
2. 1.600 κ.εκ. FSI με 116 ίππους
3. 2.000 κ.εκ. FSI με 150 ίππους
β. Πετρελαιοκινητήρες
1. 1.900 κ.εκ. TDI με 104 ίππους
2. 2000 κ.εκ. TDI με 140 ίππους

e-go.gr