4ο Διεθνές Συνέδριο Αυτοκινήτου: Η απειλή της Κίνας


Mε την ευκαιρία του 6ου Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου, το διεθνές περιοδικό Economist οργάνωσε το Σάββατο 5 Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, μια ημερίδα για τα θέματα του αυτοκινήτου. Κεντρικός ομιλητής στην ημερίδα ήταν ο De Carl Hahn, πρώην πρόεδρος του ομίλου VW-Audi, κάτω από την ηγεσία του οποίου, ο όμιλος επεκτάθηκε στην Ισπανία με την αγορά της SEAT και προς ανατολάς με την αγορά της SKODA.
  • 7/11/2005
Mε την ευκαιρία του 6ου Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου, το διεθνές περιοδικό Economist οργάνωσε το Σάββατο 5 Νοεμβρίου σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας, μια ημερίδα για τα θέματα του αυτοκινήτου. Κεντρικός ομιλητής στην ημερίδα ήταν ο De Carl Hahn, πρώην πρόεδρος του ομίλου VW-Audi, κάτω από την ηγεσία του οποίου, ο όμιλος επεκτάθηκε στην Ισπανία με την αγορά της SEAT και προς ανατολάς με την αγορά της SKODA. Ο κος Hahn μίλησε για την εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας ανά τον κόσμο με ιδιαίτερη έμφαση σε χώρες όπως η Κίνα και οι Ινδίες, οι οποίες μπαίνουν τώρα στον κύκλο του ανταγωνισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Γερμανός καλεσμένος της εκδήλωσης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους τρόπους με τους οποίους δουλεύουν οι βιομηχανικές και εμπορικές εταιρίες στις χώρες αυτές, τονίζοντας ότι τα 100 χρόνια ευημερίας της Ευρώπης τέλειωσαν ανεπιστρεπτί, και ότι θα πρέπει σαν Ευρωπαίοι να προσαρμόσουμε τις εργασιακές μας νομοθεσίες για να αντιμετωπίσουμε ένα αναμενόμενο πολύ ανταγωνιστικό μέλλον.
Τον λόγο...στην Κίνα
Μετά τον κ. Hahn, ακολούθησε μια παρουσίαση του εμπορικού ακολούθου της πρεσβείας της Κίνας, κατά την οποία ανακοινώθηκε η σύμβαση συμφωνίας μιας από τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας με τον όμιλο Συγγελίδη, για την αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα και άλλες χώρες της ΕΕ. Στην παρουσίασή του, ο κος Ανδρικόπουλος, πρόεδρος του ΣΕΑΑ, έκανε μια πολύ τεκμηριωμένη ανάλυση της ελληνικής πολιτικής απέναντι στο αυτοκίνητο τα τελευταία 20 χρόνια. Μετά την ανάλυσή του, ο κος Ανδρικόπουλος έβγαλε στην επιφάνεια όλα τα λάθη και τις αρνητικές συνέπειες που είχε η πολιτική αυτή απέναντι στο συμφέρον της Ελλάδος πρώτα, αλλά και στους Έλληνες πολίτες.
H ώρα της Πολιτείας
Το συμπέρασμα της εισήγησής του, ήταν πως πρέπει η πολιτεία να βάλει επάνω στο τραπέζι την πολιτική του αυτοκινήτου και να την σχεδιάσει επί λευκής κόλλας επάνω σε ένα μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Πάνω στις ίδιες αρχές κινήθηκε και η παρουσίαση του δεύτερου στελέχους του ΣΕΑΑ, κου Παύλου Λάσκαρη, που τόνισε ότι η έλλειψη σχεδιασμού για την ποσοτική και ποιοτική εξέλιξη του στόλου των αυτοκινήτων για τα επόμενα χρόνια, θα έχει απρόβλεπτες και αρνητικές συνέπειες σε πολλά επίπεδα. Άλλοι ομιλητές στην ημερίδα ήταν η κ. Ροδούλα Ζήση, πρώην Υφυπουργός Περιβάλλοντος, η οποία κάλυψε το θέμα της ρύπανσης σε σχέση με τα καύσιμα και την πετρελαιοκίνηση. Επίσης τις απόψεις τους από πλευράς κυβέρνησης, εξέφρασαν ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Εμπορίου κος Βολουδάκης και ο οικονομικός σύμβουλος στο Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, κος Σακελλάρης. Τα τελευταία δύο θέματα που συζητήθηκαν στην ημερίδα αφορούσαν την Οδηγία της ΕΕ για την ανακύκλωση των αυτοκινήτων που αποσύρονται από την κυκλοφορία και οι τάσεις που επικρατούν στο σχεδιασμό των μελλοντικών αυτοκινήτων. Το θέμα αυτό κάλυψε ο Έλληνας σχεδιαστής Σωτήρης Κωβός.
e-go.gr