Άνοδο πωλήσεων για την BMW με τη συνδρομή της σειράς 3


Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 13.8% παρουσίασε η βαυαρική εταιρεία το μήνα Φεβρουάριο φτάνοντας τα 94,751 αυτοκίνητα. Αναλυτικά τα αυτοκίνητα με το λογότυπο της BMW έφτασαν τις 82,507 μονάδες με ποσοστό 18.5%, ενώ η Mini παρουσίασε μείωση πωλήσεων κατά 10% με 12.214 αυτοκίνητα.
  • 9/3/2006
Σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 13.8% παρουσίασε η βαυαρική εταιρεία το μήνα Φεβρουάριο φτάνοντας τα 94,751 αυτοκίνητα. Αναλυτικά τα αυτοκίνητα με το λογότυπο της BMW έφτασαν τις 82,507 μονάδες με ποσοστό 18.5%, ενώ η Mini παρουσίασε μείωση πωλήσεων κατά 10% με 12.214 αυτοκίνητα. Σημαντική ώθηση στις πωλήσεις έδωσε όμως η νέα BMW 3, η οποία έφτασε τις 69,232 πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένου και τα 46,903 αυτοκίνητα που είχαν μπει στην αγορά από τις αρχές Μαρτίου του 2005. Η έκδοση στέϊσον βάγκον - η οποία τοποθετήθηκε στην αγορά τον Σεπτέμβριο - έπιασε ποσοστό πωλήσεων 69,1% με 15,622 αυτοκίνητα.
«Το 2005 ήμασταν η μεγαλύτερη εταιρεία σε πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων και τους δύο πρώτους μήνες του 2006 έχουμε αυξήσει τη διαφορά μας σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Αυτό αποτελεί τη σωστή βάση για να υπερασπιστούμε την πρωτιά μας και αυτή τη χρονιά», είπε ο πρόεδρος και CEO Χέλμουτ Πάνκε.

Bασίλης Χειλάκης