Audi: «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» ο 2.5 TFSI για 5η φορά!


Ο πεντακύλινδρος κινητήρας 2.5 TFSI της Audi ψηφίστηκε ως «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» για 5η συνεχόμενη φορά!

  • 27/6/2014

Ο κινητήρας των 2.5 λίτρων TFSI της Audi  είναι o «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» για το 2014 στην κατηγορία 2 έως 2,5 λίτρων αποσπώντας το βραβείο για πέμπτη συνεχόμενη φορά.
 
Μία διεθνής κριτική επιτροπή εμπειρογνωμόνων που αποτελείται από 82 δημοσιογράφους του ειδικού τύπου επέλεξε τον κινητήρα των 2,5 λίτρων TFSI ως  νικητή στην κατηγορία του: «Δύναμη, επιδόσεις κι εντυπωσιακός ήχος - ο κινητήρας αυτός τα έχει όλα» ήταν το σκεπτικό για τη λήψη της απόφασης αυτής όπως αναφέρθηκε  από την κριτική επιτροπή.

Ο 2.5 TFSI κινητήρας χρησιμοποιείται στο Audi RS Q3. Ο άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας παράγει μέγιστη ισχύ 228 kW (310 hp) από κυβισμό 2,480 cc μεταξύ  5.200 και 6.700 σ.α.λ  επιτυγχάνοντας τη μέγιστη ροπή των 420 Nm  στο διάστημα μεταξύ 1.500 και 5.200 σ.α.λ. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 km/h  σε 5,2 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.
 
Αυτή είναι η δέκατη φορά στην ιστορία της Audi που  αποσπά το βραβείο του «Διεθνή  Κινητήρα της Χρονιάς». Στο διάστημα μεταξύ 2005 και 2009, η Audi κέρδισε την ύψιστη τιμή με τον κινητήρα 2.0 TFSI στην κατηγορία 1,8 έως 2,0 λίτρων. Το συγκεκριμένο βραβείο καθιστά την πέμπτη συνεχόμενη νίκη για τον  κινητήρα 2,5 λίτρα TFSI.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Τεχνική Ανάπτυξη, Dr. Ulrich Hackenberg : «Ο πεντακύλινδρος  κινητήρας έχει μια μακρά παράδοση η οποία ξεκίνησε με το πρώτο  quattro, και οι συνεχόμενες νίκες επιβεβαιώνουν τη συνεχή επιτυχία της τεχνολογίας TFSI της Audi. Θα διατηρήσουμε τις εντατικές μας προσπάθειές για να γράψουμε ένα ακόμα κεφάλαιο στην ιστορία αυτής της επιτυχίας».

Το βραβείο παρουσιάστηκε  κατά τη διάρκεια της Engine Expo στη Στουτγάρδη και ο επικεφαλής της Powertrain Ανάπτυξης Audi AG Dr. Stefan Knirsch ανέφερε οτι: «Ο TFSI κινητήρας των 2,5 λίτρων είναι μια πραγματική μηχανή υψηλής απόδοσης ενώ η γρήγορη επίτευξη της υψηλής ροπής και η υψηλή ευελιξία παρέχουν τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.»