CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
VW TOUAREG 2018

Αυτό είναι το νέο VW Touareg! 23/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Για του λόγου το αληθές το νέο Touareg έχει στο εσωτερικό του από τις μεγαλύτερες οθόνες αφής που έχουμε δει σε αυτοκίνητο παραγωγής (ίσως η μεγαλύτερη!) με την διαγώνιο της να φτάνει τις 15 ίντσες. Η touch-screen έχει μία ελαφριά κλίση προς την μεριά του οδηγού, ο οποίος θα έχει ακριβώς μπροστά του μία ακόμη οθόνη 12 ιντσών στον ρόλο του πίνακα οργάνων.

Κατά τα υπόλοιπα από τον διάκοσμο του Innovision Cockpit (κατά την VW) ξεχωρίζει ο ιδιότυπος επιλογέας κίνησης που θυμίζει κάτι από Audi, οι πιεζοπεριστροφικοί διακόπτες, o μακρόστενος αεραγωγός που διατρέχει πάνω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού δημιουργούν ένα hightech περιβάλλον για έως πέντε ή επτά επιβάτες που έχουν όλα τα κομφόρ. Από διπλά σκιάδια μέχρι κανονική «σούκο» και ηχοσύστημα Dynaudio με 14 ηχεία και ισχύ 730 watts!

Σχεδιαστικά η ναυαρχίδα της VW στα SUV έχει υιοθετήσει πολλά στοιχεία από το Arteon όπως την  μπροστινή μάσκα και τους προβολείς LED με 128 στοιχεία. Από το πλάι και πίσω το νέο Touareg δείχνει πολύ όμορφο και το αμάξωμα τονίζουν οι καλαίσθητες ζάντες από 18 έως 21 ίντσες. Από πλευράς διαστάσεων το νέο Touareg φτάνει σε μήκος τα 4.878 mm και είναι 77 mm μακρύτερο. Το πλάτος είναι στα 1.984 mm (+44 mm) όταν το ύψος έχει μειωθεί κατά 7 mm (στα 1.702 mm). Ο χώρος αποσκευών είναι πραγματικά αχανής αφού φτάνει τα 810 lt!

Την βάση για την 3η γενιά Touareg αποτελεί η πλατφόρμα MLB Evo (στην ίδια των Audi Q7, Porsche Cayenne και Lamborghini Urus) που εξασφαλίζει έως 106 kg λιγότερα χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου σε ποσοστό 42% και υψηλής αντοχής χάλυβα στο υπόλοιπο 52%. Στα αξιοσημείωτα του νέου Touareg περιλαμβάνεται η αερανάρτηση, το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, το σύστημα νυχτερινής όρασης, μία τεράστια ηλιοροφή κ.α. Στάνταρ είναι τα αυτόματα κιβώτια με 8 σχέσεις, η τετρακίνηση με πέντε προγράμματα κίνησης και δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού, ενώ υπάρχει και off-road πακέτο για τους «σκληροπυρηνικούς».

Η γκάμα των κινητήρων για την Ευρώπη θα περιλαμβάνει δύο τρίλιτρους V6 πετρελαιοκινητήρες με 231 PS και 286 PS. Αργότερα το φθινόπωρο θα ακολουθήσει ένας V6 βενζίνης με 340 PS, ενώ την κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η V8 έκδοση των 4,0 lt που θα αποδίδει 412 PS. Στα πλάνα βρίσκεται και η παραγωγή μίας plug-in υβριδικής έκδοσης με 367 PS που θα δούμε πιθανότατα από το επόμενο έτος και ίσως νωρίτερα στην Κίνα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ