Αυτό είναι το νέο GT 40 και είναι ένα ηλεκτρικό supercar 800 ίππων!


Η βρετανική Everrati Automotive μετά από μεγάλη περίοδο δοκιμών και εξέλιξης, αποκάλυψε τις τεχνικές λεπτομέρειες για το νέο της EV supercar, βασισμένο στο θρυλικό GT40.

  • 16/6/2022

Με έδρα την Οξφόρδη, η Everrati ένωσε τις δυνάμεις της με την Superformance τον Ιούλιο του περασμένου έτους με την αποστολή να ανασχεδιάσει με ακρίβεια το θρυλικό αυτοκίνητο που κέρδισε το Le Mans με ένα ειδικά σχεδιασμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Superformance, που εδρεύει στη Φλόριντα, ειδικεύεται στην κατασκευή εξαρτημάτων σπορ αυτοκινήτων της δεκαετίας του 1960 και παράγει σασί για το GT40 που κατασκευάζεται κατόπιν άδειας. Ως αποτέλεσμα, το Everrati είναι το μοναδικό GT40 EV στον κόσμο που καταχωρείται στο επίσημο μητρώο της Shelby!

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης EV της Everrati παράγει έως και 800 ίππους και 800 Nm ροπής, με την τεχνολογία αιχμής από το Integral Powertrain που παρέχει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη υψηλής απόδοσης οι οποίοι παρέχουν κίνηση στον πίσω άξονα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου 60 kWh δίνει ζωή στο ηλεκτρικό σύστημα 700 volt και συνοδεύεται από προηγμένα συστήματα υγρής ψύξης και διαχείρισης θερμότητας και ασφάλειας για υποστήριξη χρήσης υψηλής απόδοσης τόσο σε δρόμο όσο και σε πίστα. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 20% έως 80% μέσω ενός γρήγορου φορτιστή 80 kW CCS σε μόλις 45 λεπτά και παρέχει αυτονομία άνω των 200 km.

Για τη διασφάλιση της βέλτιστης κατανομής βάρους και τη βελτίωση της δυναμικής του οχήματος, κάθε στοιχείο του συστήματος μετάδοσης κίνησης, συμπεριλαμβανομένης της μπαταρίας και της μετάδοσης κίνησης, χρησιμοποιεί τα υπάρχοντα δομικά σημεία στήριξης του πλαισίου. Οι μπαταρίες τοποθετούνται μέσα στα μαρσπιέ και πίσω από τον οδηγό και τον συνοδηγό, ενώ η χαμηλή θέση της μπαταρίας στο πλαίσιο βελτιστοποιεί επίσης την ορατότητα πίσω. Αυτή η προσέγγιση σημαίνει ότι το GT40 προσφέρει κατανομή βάρους 40/60 εμπρός/πίσω, καλύτερη ακόμη και από το αρχικό GT40 MKII A του 1966 που αγωνίστηκε στο Le Mans (με κατανομή 38/62), ενώ το βάρος στα 1.320 κιλά το κάνει 47 κιλά ελαφρύτερο.

Το σύστημα μετάδοσης με λόγο 6,52:1 και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που προέρχεται από αγώνες που χρησιμοποιούνται είναι πλήρως βελτιστοποιημένα για το σύστημα του διπλού ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης. Σχεδιασμένο για αποτελεσματική, εξαιρετικά γρήγορη παροχή ισχύος, το Everrati GT40 προσφέρει πιάνερι τα πρώτα 97 km/h σε πολύ λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα και έχει τελική που περιορίζεται στα 202 km/h.

Και σε μία πιο virtual υπόσταση του αυτοκινήτου, χρησιμοποιώντας τεχνολογία που αναπτύχθηκε για προσομοιωτές αγώνων και υπάρχοντα σπορ αυτοκίνητα EV, η Everrati δίνει στον οδηγό την επιλογή να εκπέμπει τον ήχο του αρχικού GT40 στη «Λειτουργία Race». Επιλέγοντας αυτή τη λειτουργία, ο οδηγός (και ο συνοδηγός) βιώνουν διπλές γεννήτριες ενεργού ήχου, οι οποίες παρέχουν έως και 110db ήχο με τη χροιά της εξάτμισης ενός V8. Ο επιλογέας ταχυτήτων από την άλλη που συνήθως χρησιμοποιείται για την επιλογή κίνησης, όπισθεν ή νεκρά – επιτρέπει επίσης στον οδηγό να επιλέγει εικονικές ταχύτητες, με κάθε αλλαγή να συγχρονίζεται με τις γεννήτριες ήχου και την παροχή ροπής δίνοντας μια αντίστοιχη στιγμιαία «παύση» στην επιτάχυνση για να διασφαλιστεί η αίσθηση συμμετοχής του οδηγού.