Αυτό το Plymouth Cuda του 1970 είναι το αυτοκίνητο για όσους αγαπούν το κόκκινο χρώμα (photos)


Μπορεί το αμάξωμα να είναι μαύρο, όμως το εσωτερικό κρύβει μια μεγάλη έκπληξη.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: MECUM AUCTIONS
  • 3/9/2023

Το 1964, η Plymouth εισήγαγε το Barracuda στην γκάμα της, προσφέροντάς το ως ένα ατόφιο pony car, στην εποχή που η συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων άνθιζε. Ήταν η απάντηση της Chrysler στα μοντέλα της Ford και της GM, πριν μεταμορφωθεί στο όχημα που κατάφερε να επιβληθεί των υπολοίπων.

Μέσα στα δέκα χρόνια της «καριέρας» του, το Barracuda είδε τρεις διαφορετικές γενιές του να παρελαύνουν από την γκάμα της εταιρείας. Η πρώτη ήταν φυσικά εκείνη που γνώρισε το μοντέλο στο κοινό και στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ενώ η δεύτερη έφερε αρκετές αναβαθμίσεις και ανανεωμένο σχεδιασμό. Η τρίτη είναι η γενιά με την οποία θα ασχοληθούμε περισσότερο σήμερα.

Ήρθε το 1970 και τρεις διαφορετικές εκδόσεις της ήταν διαθέσιμες: η Barracuda, η Gran Coupe κι η σπανιότερη όλων, Cuda. To συγκεκριμένo Cuda έχει τροποποιηθεί αρκετά και πρόκειται να διατεθεί σε δημοπρασία από την Mecum Auctions.

Τα περισσότερα αυθεντικά μέρη του οχήματος έχουν αντικατασταθεί από κάτι νεότερο κι ίσως πιο ρηξικέλευθο. Δε φέρει πλέον κάποιον από τους κινητήρες που υπήρχαν στην γκάμα τη δεκαετία του '70, αφού ένας supercharged κινητήρας HEMI χωρητικότητας 6,1 L διά χειρός True Street Hot Rods κρύβεται κάτω από το καπό. Παράγει 526 PS, κάτι που έχει επιβεβαιωθεί και στο δυναμόμετρο.

Συνοδεύεται από μια ανάρτηση coilover, ενώ έχουν προστεθεί φρένα Wilwood. Οι τροχοί 18 και 19 ιντσών στο μπροστινό και το πίσω μέρος, αντίστοιχα, είναι Forgeline κι έχουν τυλιχθεί με ελαστικά Nitto.

Το εξωτερικό του είναι μαύρου χρώματος με κόκκινες λεπτομέρειες, όμως το εσωτερικό είναι αυτό που ενθουσιάζει. Κάθε επιφάνεια της καμπίνας έχει επενδυθεί με κόκκινο δέρμα και ύφασμα, ενώ έχει εξοπλιστεί και με σύστημα Apple CarPlay.