Αυτό το τριθέσιο μοντέλο θα μπορούσε να είναι ένα μικρό Koenigsegg


Ο τρικύλινδρος του Gemera θα απέδιδε εδώ 700 PS και θα είχε να μετακινήσει μόλις 700 kg, οπότε οι εξαιρετικές επιδόσεις θα ήταν δεδομένες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/4/2020

Με την παρουσίαση του Gemera η Koenigsegg έχει πλέον τρία μοντέλα στη γκάμα της, ενώ αυτό των φωτογραφιών μας θα μπορούσε να είναι ένα τέταρτο. Και το εισαγωγικό άρα και το πιο προσιτό. Προς το παρόν πάντως είναι το τέταρτο της virtual γκάμας της σουηδικής εταιρείας, μιας και είναι δημιουργία του RAW Design House που έχει ιδρυθεί από το σχεδιαστή της Koenigsegg Sasha Selipanov και πλέον είναι μέλος της μάρκας.

Μάλιστα το συγκεκριμένο πρωτότυπο, που προς το παρόν δεν έχει όνομα έχει σχεδιαστεί από τον Esa Mustonen υπό την επίβλεψη τόσο του Selipanov όσο και του Christian von Koenigsegg. H βάση είναι ένα (υποθετικό) μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα με θέσεις για τρεις -ο οδηγός κάθεται στο κέντρο- και χώρο για τον κινητήρα ακριβώς από πίσω τους. Ο κινητήρας του supercar θα μπορούσε να είναι ο τρικύλινδρος Freevalve που κινεί και το Gemera και εδώ θα έφτανε τους 700 PS.  

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του κινητήρα είναι οι μικρές του διαστάσεις, οι οποίες επέτρεψαν στο σχεδιαστή να ελαχιστοποιήσει τον πίσω πρόβολο, στοιχείο που προσδίδει στο concept ένα πολύ ιδιαίτερο στυλ. Που μπορεί να διαφέρει από την εικόνα των μοντέλων της Koenigsegg -τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα όπως π.χ. το παρμπρίζ που προεκτείνεται προς τα πλάγια υπάρχουν- αλλά έχει ενδιαφέρον.