Αυτό το Zenvo TSR-S έχει ζάντες από ανθρακονήματα


Η εταιρία από την Δανία καταφέρνει να έρθει πάλι στο προσκήνιο με μια νέα εκδοχή του TSR-S που είναι ελαφρύτερη κατά 15 κιλά.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 13/3/2020

Στον μαγικό κόσμο των supercars ακόμη και το τελευταίο γραμμάριο έχει την σημασία του. Όπως και στην περίπτωση του Zenvo TSR-S όπου τα 1.193 άλογα του twin-turbo V8 των 5,8 lt έχουν ένα ελαφρύτερο έργο. Έστω και αν μιλάμε για μόλις 15 kg, τα οποία έχουν προκύψει από την εκτενέστερη χρήση ανθρακονημάτων σε διάφορα μέρη του αμαξώματος και φυσικά από τις φουλ κάρμπον ζάντες που ζυγίζουν αρκετά λιγότερα από τις αλουμινένιες.

Για την σχεδίαση και τον τρόπο κατασκευής των κάρμπον τροχών μπορείτε να δείτε με μεγάλη λεπτομέρεια πως κατασκευάζονται στο καλούπι και πως επεξεργάζονται στη συνέχεια μέχρι να μπουν στο αυτοκίνητο. Μια λεπτομέρεια είναι πως βιδώνουν με ένα κεντρικό μπουλόνι και εδώ θα πρέπει να πούμε πως το TSR-S αποτελεί μια έκδοση για τους δημόσιους δρόμους του TSR που είναι μόνο για τις πίστες.

Κατά τα υπόλοιπα η υπερκατασκευή της Zenvo περνά την δύναμη της στους πίσω τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου σειριακού αυτόματου κιβωτίου με αγωνιστικές προδιαγραφές. Μάλιστα η δανέζικη εταιρία αναφέρει πως πρόκειται για ένα από τα ταχύτερα σε λειτουργία κιβώτια της αγοράς. Το Zenvo δεν ξεπερνά με στεγνό απόβαρο τα 1.500 kg και κάθε ένα από τα πέντε αυτοκίνητα που φτιάχνονται το χρόνο κοστίζει περίπου 1,5 εκ. ευρώ.