CEO της Volkswagen: «Παρωχημένη τεχνολογία» οι κινητήρες εσωτερικής καύσης


O CEO της Volkswagen, Thomas Schaefer, θεωρεί πως η συζήτηση για τα e-fuels είναι αχρείαστη, καθώς οι ΜΕΚ είναι «παρωχημένη τεχνολογία».

  • ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 13/4/2023

Η αυτοκίνηση συνεχίζει να κινείται προς την κατεύθυνση της ηλεκτροκίνησης, και η Volkswagen πρωτοστατεί σε αυτόν τον τομέα.

Ερωτηθείς για το γεγονός πως τα αυτοκίνητα με θερμικά μοτέρ που χρησιμοποιούν e-fuels θα εξαιρεθούν από τις απαγορεύσεις του 2035, ο Thomas Schaefer εξέφρασε μία έντονη άποψη:

«Είναι αχρείαστη η συζήτηση αυτή, κατά τη δική μου άποψη. Ως το 2035, οι ΜΕΚ θα είναι παρελθόν έτσι κι αλλιώς. Ως το 2030, στόχος μας είναι το 80% των πωλήσεών μας στην Ευρώπη να αποτελείται από EV, οπότε γιατί να σπαταλάμε μία περιουσία σε παρωχημένες τεχνολογίες που δεν φέρνουν κέρδος;»

Αυτή η τοποθέτηση αντικατοπτρίζεται απόλυτα στη στρατηγική της VW στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.

Ήδη είναι γνωστό πως η εταιρεία στοχεύει να φέρει στην αγορά ένα EV αρκετά πιο οικονομικό και προσιτό για τον μέσο οδηγό, καθώς πρόκειται να κοστίζει λιγότερο από 25.000 ευρώ, ενώ θα έρθει κι ένα ακόμα τέτοιο μοντέλο το 2026 ή το 2027, με κόστος λιγότερο από 20.000 ευρώ.

Φυσικά, από το 2033, η VW θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη, με τον Schaefer να τονίζει σε πρόσφατη συνέντεξή στο γερμανικό Automobilwoche πως η νέα γενιά των Passat, Tiguan και T-Roc θα είναι τα τελευταία νέας γενιάς μοντέλα της εταιρείας στην ήπειρο.