Citroen: Επιστροφή στα μεγάλα σαλόνια


ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ COME BACK.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: CITROEN
  • 28/5/2020

Έχουν περάσει περίπου οκτώ χρόνια από τότε που η Citroen σταμάτησε την διάθεση της ναυαρχίδας της, της C6, και συνεχίζοντας σήμερα με το C5 Aircross. Αυτό σύντομα θα αλλάξει (από το 2021) μιας και η γαλλική εταιρία ετοιμάζει ένα πολυτελές sedan που θα έχει ως στόχο τόσο την αγορά της Ευρώπης όσο και τις Κίνας.

Σχεδιαστικά η Citroen μας είχε προλογίσει τον ερχομό της νέας της ναυαρχίδας παρουσιάζοντας το 2016 το πρωτότυπο Cxperience. Την βάση θα αποτελέσει η πλατφόρμα EMP2 που χρησιμοποιείται ήδη στο Peugeot 508 στο DS 9 (το μοντέλο της φωτογραφίας), ενώ ίσως να δούμε και κάποια στοιχεία από το τελευταίο (όπως οι πόρτες δίχως πλαίσιο γύρω από τα παράθυρα) να μεταφέρονται στο Citroen.

Φυσικά το top μοντέλο στην γκάμα της Citroen θα προβάλλει στο έπακρο τις αξίες της μάρκας όπως είναι ο τομέας της άνεσης. Για αυτό θα έχει μια εξελιγμένη ανάρτηση, όπως την προνοητική του DS 7 που θα «σκανάρει» το οδόστρωμα και θα ρυθμίζει ανάλογα την απόσβεση των αμορτισέρ.

To σύστημα πρόωσης πιθανότατα θα είναι ένα plug-in υβριδικό, όπως στο DS 9. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο τότε θα συνδυάζει έναν 1.600άρη με ένα ηλεκτρικό μοτέρ με συνδυασμένη ισχύς στους 225 PS και δυνατότητα ηλεκτροκίνησης για τουλάχιστον 50 km.

Σε σχέση με το μοντέλο που θα κυκλοφορήσει στην Κίνα (προφανώς και σε έκδοση με επιμηκυμένο μεταξόνιο) η ευρωπαϊκή έκδοση θα έχει αρκετές διαφορές, κυρίως στους προφυλακτήρες και στους προβολείς.