Cult ειδικό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής με 354 PS


Η Subaru λανσάρει μία ειδική έκδοση 354 PS του WRX STI. Το WRX Diamond Edition εξελίχθηκε στη Νότια Αφρική, περιορίζεται σε μόνο 30 αυτοκίνητα και είναι το ισχυρότερο WRX, που μπορεί να αγοράσει κάποιος σήμερα.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: SUBARU
  • 16/11/2018

Όταν γίνεται λόγος για τη μάρκα Subaru και τα αυτοκίνητά της, τους τετρακίνητους... αθλητές με τις χρυσές ζάντες, οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού αναστατώνονται. Εκτός από τις χρυσές ζάντες, η Subaru ικανοποιεί τους ονειροπόλους του αγωνιστικού Impreza WRC ή του σημερινού αυτοκινήτου δρόμου WRX STI. Επειδή με την ειδική έκδοση Diamond Edition των 354 PS, οι Ιάπωνες φέρνουν στο δρόμο το ισχυρότερο WRX STI, που είναι προς το παρόν διαθέσιμο για να αγοράσει όποιος θέλει από έναν έμπορο.

Ωστόσο, τα καλά νέα συνοδεύονται σχεδόν πάντα -δυστυχώς- από κάτι το αρνητικό: Η ειδική έκδοση με τη μέγιστη ροπή των 464 Nm περιορίζεται σε μόλις 30 αντίτυπα, τα οποία είναι μόνο δεξιοτίμονα. Πολύ κρίμα, καθώς η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h διαρκεί μόλις 5,03 sec και η τελική ταχύτητα των 255 km/h υπόσχονται άφθονη οδηγική απόλαυση. Το εργοστασιακό αδερφό μοντέλο χρειάζεται 5,8 sec. Το ουσιαστικά ενισχυμένο σε σύγκριση με το WRX STI των 300 PS και των 407 Nm θα θα κοστίζει περίπου 49.500 ευρώ, θα κατασκευάζεται στη Νότια Αφρική και θα μεταφέρεται στους πελάτες του σε όλον τον κόσμο.

Collector’s item: Subaru WRX STI Diamond Edition

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν ηλεκτρονικά για την αγορά. Ωστόσο, ο server από τη Νότια Αφρική δεν φαίνεται να τα καταφέρνει με την τόσο μεγάλη ζήτηση, καθώς καταρρέει τακτικά. Για τους συλλέκτες, είναι σίγουρα ένα συναρπαστικό όχημα επειδή το κανονικό WRX δεν ανήκει πια στην γκάμα της Subaru σε όλη την Ευρώπη. Ο λόγος: Οι προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων δεν είναι συμβατοί με τον boxer κινητήρα των 300 PS και των 2,5 lt., δηλαδή καταναλώνει πάρα πολύ και εκπέμπει υπερβολικά πολλούς ρύπους.