Δείτε το νέο σήμα της Volvo


Με minimal αισθητική το νέο λογότυπο των Σουηδών στο οποίο παραμένει ο κύκλος και το χαρακτηριστικό βέλος.

  • 27/9/2021

Όταν μια εταιρεία αυτοκινήτων αποκαλύπτει ένα νέο λογότυπο, είναι πράγματι πολύ μεγάλη υπόθεση. Εξάλλου, το λογότυπο αντιπροσωπεύει την εικόνα, την αίσθηση και την ταυτότητα ενός κατασκευαστή αυτοκινήτων. Ανακοινώσεις όπως αυτές συνοδεύονται συνήθως από εκτεταμένα δελτία τύπου που εξηγούν τον λόγο της αλλαγής. Όπως η Volkswagen και BMW. Ωστόσο, η Volvo δεν θέλει να είναι σαν μια τυπική εταιρεία αυτοκινήτων όταν πρόκειται για αυτά τα πράγματα.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Volvo επανασχεδίασε το λογότυπό της και το κυκλοφόρησε χωρίς καμία ανακοίνωση. Φυσικά, η αλλαγή ήταν μεγάλη για να την προσέξουν όλοι. Επιπλέον, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία άλλαξε την εμφάνιση της σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως στο Facebook και στο Instagram.

Όπως αναφέρθηκε, η Volvo δεν έδωσε καμία συνέντευξη για να εξηγήσει την αλλαγή. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι οι Σουηδοί επέλεξαν μία μινιμαλιστική προσέγγιση. Η τάση ξεκίνησε με τη Volkswagen το 2019, ακολουθούμενη από άλλους κατασκευαστές όπως Mini, Audi, Nissan και Toyota.

Το νέο λογότυπο έχει σβήσει όλες τις λεπτομέρειες που του δίνουν μία τρισδιάστατη αίσθηση και η συνολική του εμφάνιση είναι πιο λεπτή. Φυσικά, ο κύκλος και το βέλος είναι ακόμα παρόντα. Μένει να δούμε αν και πότε η Volvo θα το εφαρμόσει και στα οχήματά τους.

Ο νέος δισδιάστατος σχεδιασμός είναι το έβδομο λογότυπο της Volvo στην 97χρονη ιστορία της. Η πιο πρόσφατη αλλαγή έγινε το 2016 με όλα τα σημερινά μοντέλα της μάρκας να φορούν αυτό το σήμα. Πριν από αυτό, η εταιρεία χρησιμοποιούσε το σήμα με το μπλε και το ασημί υπόβαθρο για δεκαετίες.