Διαθέσιμη στην Ελλάδα η Porsche Cayenne με τους 739 PS – Δείτε τις τιμές


Η κορυφαία PHEV έκδοση της Cayenne, με τον V8 των 4 L, είναι πλέον διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά με τον εγχώριο εισαγωγέα να ανακοινώνει τον τιμοκατάλογο.

  • 27/10/2023

Τις τελευταίες ημέρες του Αυγούστου, η Porsche έβαλε το… κερασάκι στην τούρτα της σειράς Cayenneκαι αποκάλυψε την ισχυρότερη έκδοση όλων των εποχών. Ο λόγος για την PHEV Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid η οποία είναι διαθέσιμη σε SUV και Coupe SUV αμάξωμα ενώ έχει βελτιωθεί σε διαφορετικούς τομείς από τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας ώστε να ανταποκρίνεται τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και στις περιπτώσεις που ο οδηγός θελήσει να βυθίσει βαθιά το πόδι στο δεξί πεντάλ.

Η δύναμη της προέρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα των 130 kW (176 PS) ο οποίος βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με τον twin turbo V8 των 4,0 L και των 599 PS. Συνδυαστικά οι δύο μονάδες ισχύος αποδίδουν 739 PS και 950 Nm ροπής, με το 0-100 km/h να έρχεται σε 3,7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 km/h.

Συγκριτικά με τον προκάτοχό της η νέα Cayenne έρχεται με μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 25,9 kWh που έχει τοποθετηθεί κάτω από των χώρο αποσκευών, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει έως τα 82 km. Την ίδια στιγμή ο χρόνος φόρτισης έγινε πιο σύντομος, με το σύστημα να απαιτεί λιγότερο από 2,5 ώρες στα 11 kW.

Σχεδιαστικά το σημείο που ξεχωρίζει είναι οι μεγάλοι αεραγωγοί στο μπροστινό μέρος που συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα του αυτοκινήτου και αποκαλύπτουν μέρος των δυνατοτήτων του, πάντα σε συνδυασμό με τις τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Εσωτερικά οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά είναι ελάχιστες. Πίσω από το τιμόνι βρίσκουμε μία οθόνη των 12,6 ιντσών που έχει αναλάβει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, στο κέντρο του ταμπλό έχει ενσωματωθεί ακόμα μία με διαγώνιο 12,3 ιντσών για το infotainment system, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 539 lt.

Μαζί με την κορυφαία έκδοση Turbo E-Hybrid η Porsche άνοιξε τον διαμορφωτή και για την αμέσως προηγούμενη πρόταση της γκάμας, την S E Hybrid. Σε αυτή την περίπτωση κάτω από το καπό βρίσκουμε έναν V6 Turbo των 3,0 L που έχει «παντρευτεί» με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνδυαστικά αποδίδουν 519 PS και 750 Nm ροπής. Η μπαταρία παραμένει ίδια (25,9 kWh) ωστόσο εδώ το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 90 km. Όσο για τις επιδόσεις, η επιτάχυνση του 0-100 km/h έρχεται σε 4,7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 263 km/h.

Αμφότερες οι κορυφαίες PHEV εκδόσεις είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά με τον εγχώριο εισαγωγέα να ανοίγει τον διαμορφωτή στο επίσημο site και να γνωστοποιεί τις τιμές. Συγκεκριμένα οι τιμές για την S E Hybrid ξεκινούν από τις 130.880 ευρώ ενώ για την Turbo E-Hybrid από τις 196.290 ευρώ.