Στην εποχή των ψηφιακών μέσων και των εξελιγμένων τεχνολογιών, ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα χάνουν τον αναλογικό πίνακα οργάνων και δίνουν τη θέση του στις -γνωστές σε όλους- οθόνες. Όταν, όμως, πρόκειται για την Porsche, μία τέτοια αλλαγή έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, αφού όλα τα μοντέλα της έως και σήμερα έφεραν αναλογικά συστήματα, με μοναδική εξαίρεση την αμιγώς ηλεκτρική Taycan.
Για πολλά χρόνια ο αναλογικός πίνακας οργάνων της Porsche υπήρξε σήμα κατατεθέν της μάρκας, και σημείο σύνδεσης της εταιρείας με το ένδοξο παρελθόν της, ενώ εμφανιζόταν στις περισσότερες μονάδες 356, 911/912, Boxster/Cayman, Macan, Panamera.
Στην τρέχουσα έκδοση της Cayenneυπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνωνωστόσο στο κέντρο του έχει παραμείνει άθικτο το αναλογικό στροφόμετρο. Τώρα, αυτή η ιστορία φτάνει στο τέλος της, τουλάχιστον για τη νέα Cayenne, η οποία σύμφωνα με την Porsche, λαμβάνει το πιο εκτεταμένο και ριζικό facelift στην ιστορία της εταιρείας, πριν υποδεχτεί τον αμιγώς ηλεκτρικό διάδοχό της.
Το αναλογικό στροφόμετρο θα αποσυρθεί και στη θέση του θα μπει μία τεράστια καμπυλωτή οθόνη 12,6 ιντσών, που προσφέρει έως κι επτά επιλογές προβολής, μεταξύ των οποίων θα υπάρχει και το κλασικό σχέδιο της Porsche με τους πέντε κύκλους. Με τους πέντε ψηφιακούς κύκλους, για να είμαστε ακριβείς.
Στη μέση του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μία ορθογώνια οθόνη 12,3 ιντσών, η οποία υποστηρίζει το σύστημα infotainment, όπως και υποβοήθηση μέσω της Siri, που έχει τη δυνατότητα να αναλάβει τον έλεγχο των συστημάτων εάν της ζητηθεί. Κάτω από την κύρια οθόνη υπάρχει ένα πάνελ ελέγχου για το σύστημα κλιματισμού, το οποίο διαθέτει τεχνολογία αλληλεπίδρασης μέσω της αφής, όπως και κάποιους διακόπτες.
Προχωρώντας προς τα κάτω, στην κεντρική κονσόλα, θα βρει κανείς έναν ασύρματο φορτιστή για smartphone, ο οποίος μάλιστα έχει την δυνατότητα να ψύχει την συσκευή όταν... ανεβάσει θερμοκρασία.
Σε αυτό το σημείο, μάλλον οι περισσότεροι αναρωτώνται που έχει τοποθετήσει η Porsche τον επιλογέα σχέσεων. Η απάντηση είναι αρκετά απλή, αφού ο μοχλός έχει «μετακομίσει» πίσω από το τιμόνι, «αντιγράφοντας» -και σε αυτό το σημείο- την Taycan. Το τιμόνι αυτό καθ' αυτό θα είναι πλέον ίδιο με της 911, ενώ δίνεται η επιλογή να τοποθετηθεί μία τρίτη οθόνη, στη δεξιά μεριά του ταμπλό, προκειμένου να μπορεί ο συνοδηγός να παρακολουθεί video και ταινίες, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του οδηγού.