Ντεμπούτο για την πιο γρήγορη Porsche Cayenne όλων των εποχών (τιμές-photos)


H  Turbo E-Hybrid είναι το PHEV «κερασάκι» στην... τούρτα της ένας σειράς Cayenne και έρχεται με δύναμη 739 PS και 950 Nm ροπής. Δείτε τις τιμές της.

  • 29/8/2023

Η Porsche έβαλε το... κερασάκι στην τούρτα της νέας σειράς Cayenne, παρουσιάζοντας την κορυφαία PHEV έκδοση Turbo E-Hybrid, που είναι διαθέσιμη σε SUV και Coupe αμάξωμα. Ουσιαστικά αποτελεί τον διάδοχο της Cayenne Turbo S E-Hybrid και έχει βελτιωθεί σε διαφορετικούς τομείς ώστε να ανταποκρίνεται τόσο στις καθημερινές μετακινήσεις όσο και στις βόλτες που ο οδηγός θέλει να βυθίσει το δεξί πεντάλ λίγο περισσότερο.

Η δύναμη της προέρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα των 130 kW (176 PS) ο οποίος βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία με τον twin turbo V8 των 4,0 lt και των 599 PS. Συνδυαστικά οι δύο μονάδες ισχύος αποδίδουν 739 PS και 950 Nm ροπής, με το 0-100 km/h να επιτυγάχνεται σε 3,7 sec. ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 295 km/h.

Συγκριτικά με τον προκάτοχό της η νέα Cayenne έρχεται με μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 25,9 kWh που έχει τοποθετηθεί κάτω από τον χώρο αποσκευών, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 82 km σε αστικό κύκλο. Την ίδια στιγμή ο χρόνος φόρτισης έγινε πιο σύντομος, με το σύστημα να απαιτεί λιγότερο από 2,5 ώρες για να «φουλάρει» χάρη στον on-board φορτιστή των 11 kW.

Η αερανάρτηση με την τεχνολογία των δύο βαλβίδων βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό και καθιστά δυνατή τη ρύθμιση των σταδίων επαναφοράς και συμπίεσης χωριστά. Αυτό ενισχύει την άνεση και την ασφάλεια ενώ προσφέρει ένα ευρύτερο φάσμα μεταξύ των ρυθμίσεων Comfort και Sport Plus. Στάνταρ είναι και το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ενώ τα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα προσφέρονται ως προαιρετικές επιλογές.

Σχεδιαστικά το σημείο που ξεχωρίζει είναι οι μεγάλοι αεραγωγοί στο μπροστινό μέρος που συμπληρώνουν ιδανικά την εικόνα του αυτοκινήτου και αποκαλύπτουν μέρος των δυνατοτήτων του, πάντα σε συνδυασμό με τις τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.

Το εσωτερικό δεν έχει μεγάλες διαφορές σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά. Πίσω από το τιμόνι έχουμε μία κυρτή ψηφιακή οθόνη των 12,6 ιντσών που έχει αναλάβει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ στο κέντρο του ταμπλό έχει ενσωματωθεί ακόμα μία με διαγώνιο 12,3 ιντσών για το infotainment system. Από εκεί και πέρα έχουμε πολλές λεπτομέρειες αλουμινίου σε διάφορα σημεία, θερμαινόμενο τιμόνι και sport δερμάτινα καθίσματα που ρυθμίζονται σε 18 σημεία.

Για όσους επιθυμούν ένα πιο sport σετάρισμα μπορούν να προσθέσουν το πακέτο GT το οποίο αναβαθμίζει το σύστημα ανάρτησης και φρένων ενώ μπορεί να συνδυαστεί με ένα σετ ελαστικών υψηλών επιδόσεων για τους τροχούς GT Design των 22 ιντσών. Παράλληλα, υπάρχουν σημαντικές παρεμβάσεις στην εμφάνιση κυρίως με την προσθήκη carbon σε διαφορετικά σημεία του αυτοκινήτου.

Στη Γερμανία η τιμής της νέας Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid ξεκινά από τις 176.324 ευρώ για την SUV έκδοση, ενώ η Coupe είναι σχεδόν 3.500 ευρώ πιο ακριβή (179.775 ευρώ). Όσο για το μοντέλο με το GT Package η τιμή ξεκινά από τις 208.454 ευρώ.