Eπέλαση...Hummer H3 με 57.700 ευρώ!


Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς Ηummer, το Η3, η οποία παρουσιάστηκε και επίσημα πλέον στα τέλη Ιουλίου μετά την παρθενική του εμφάνιση στη 75η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, αναμένεται να προκαλέσει το αγοραστικό ενδιαφέρον πολλών αγοραστών της εν λόγω κατηγορίας και στην Ελλάδα.
  • 30/8/2005
Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς Ηummer, το Η3, η οποία παρουσιάστηκε και επίσημα πλέον στα τέλη Ιουλίου μετά την παρθενική του εμφάνιση στη 75η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, αναμένεται να προκαλέσει το αγοραστικό ενδιαφέρον πολλών αγοραστών της εν λόγω κατηγορίας και στην Ελλάδα. Αιτία η χαμηλή τιμή απόκτησης, η οποία σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Cadillac Hellas θα διατίθεται σύντομα και στην Ελλάδα από 57.700 ευρώ. Το νέο H3 κατασκευάστηκε για να υλοποιήσει δύο πολύ σοβαρές κινήσεις της στρατηγικής πωλήσεων της GM κυρίως στην Ευρώπη αλλά και γιατί όχι και σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Να γίνει πιο προσιτό στους ενδιαφερόμενους αγοραστές αλλά και πιο οικονομικό, χωρίς όμως να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του. Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας ουσιαστικά δεν άλλαξαν καθόλου σε σχέση με το H2. Η γωνία προσέγγισης έγινε 40 μοίρες από 41,5, η γωνία διαφυγής 37 μοίρες από 38,1 και η γωνία ράμπας 25 μοίρες από 26,6. Το θηριώδες Hummer αν μη τι άλλο έχει γίνει γνωστό από τις επελάσεις του στην έρημο και κυρίως στον πόλεμο του κόλπου ανάμεσα στο Ιράκ και την Αμερική. Το στοιχείο που συναρπάζει τους περισσότερους στο τετρακίνητο όχημα είναι ο μεγάλος όγκος του και οι αυξημένες διαστάσεις του. Γι’ αυτό λοιπόν οι κατασκευαστές θέλοντας να τοποθετήσουν το Hummer Η3 και στις πόλεις και όχι μόνο σε εκτός δρόμου διαδρομές προχώρησαν στον εξευρωπαϊσμό του. Του έδωσαν ένα πιο συμπαγές σχήμα, με μικρότερες διαστάσεις ώστε να γίνει πιο ευέλικτο αλλά και χρηστικό για πιο πολλούς χρήστες. Ο εξευγενισμός του Hummer H3 όμως είχε και αλλαγές στην αισθητική του η οποία απορρέει σαφώς πιο σύγχρονο ύφος. Οι διαστάσεις του μειώθηκαν κατά 43 εκατοστά στο μήκος, 15 εκατοστά στο ύψος και 16.5 εκατοστά πλάτος. Το μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιείται και στις δύο εκδόσεις του από πλευράς εξοπλισμού είναι βενζινοκινητήρας 3,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 220 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. Η έκδοση Base με υφασμάτινες επενδύσεις και μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει κόστος αγοράς 57.700 ευρώ και 60.300 ευρώ αντίστοιχα και η κορυφαία Luxury με δερμάτινες επενδύσεις και μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έναντι 65.400 ευρώ και 67.900 ευρώ. Βασίλης Χειλάκης