Φρεσκάρισμα για το Audi SQ7 TDI


Ακόμη και ένα κορυφαίο SUV χρειάζεται τις τονωτικές του ενέσεις για να συνεχίσει ανανεωμένο την πορεία του.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 22/7/2019

Στην προκειμένη περίπτωση δεν μιλάμε για ένα απλό SUV αλλά για το κορυφαίο SQ7 που έχει κάτω από το καπό του τον τετράλιτρο V8 πετρελαιοκινητήρα με τους 435 PS και τα 900 Nm από τις 1.250 έως τις 3.250 rpm. Το SQ7 χρειάζεται μόλις 4,8 sec για να «πιάσει» τα πρώτα 100 km/h από στάση με την τελική περιορισμένη στα 250 km/h.

Από πλευράς κατανάλωσης απαιτούνται 7,4-7,6 lt/100 km με εκπομπή CO2 στα 194-200 g/km. Υπενθυμίζεται πως υπάρχει 48βολτο δευτερεύον κύκλωμα μιας και το bi-turbo σύστημα διαθέτει και ένα ηλεκτρικά κινούμενο «κομπρεσοράκι». Ουσιαστικά το σύστημα πρόωσης του SQ7 το συναντάμε στην Bentley Bentayga, στο Audi Q8, στο VW Touareg κ.α.

Πέρα από κάποιες βελτιώσεις στην ανάρτηση και στα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δεν υπάρχουν αλλαγές στα μηχανικά μέρη. Έτσι, όπως στις απλές εκδόσεις του Q7, και στο SQ7 τα νέα στοιχεία αφορούν σε αισθητικές αλλαγές. Το ενδιαφέρον στο αμάξωμα επικεντρώνεται στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, στους προφυλακτήρες, στην ακόμη πιο εμφατική μάσκα κ.α. Στάνταρ οι τροχοί 20’’.

Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα, ΜΜΙ navigation plus και το virtual cockpit ως στάνταρ στοιχεία. Υπάρχουν σημαντικές αλλαγές με την προσθήκη της ολοκαίνουργιας κονσόλας με τις δύο οθόνες αφής που δίνουν μια εντελώς διαφορετική διάσταση στο διάκοσμο.

Στάνταρ είναι η αερανάρτηση με σπορ ρύθμιση, ενώ φυσικά υπάρχει το οκτάρι Tiptronic, η τετραδιεύθυνση και η μόνιμη τετρακίνηση quattro. Προαιρετικές είναι οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές. Το ανανεωμένο SQ7 θα είναι διαθέσιμο στις αγορές της Ευρώπης με τιμές από 94.900€, όπως αναφέρει η Audi Γερμανίας.