Γιατί η Lamborghini σνομπάρει το turbo;


ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ SVJ Η AVENTADOR ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕ ΩΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΣΚΥΤΑΛΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 5/9/2018

Να την παραδώσει σε ένα εντελώς νέο supercar που θα είναι αντάξιο της φήμης της Aventador (και νωρίτερα της Murcielago) και ως την πρώτη Lamborghini που θα έχει υβριδική τεχνολογία. Σε μία πρόσφατη συνέντευξη του στο Motor Trend o Maurizio Reggiani (υπεύθυνος τεχνικού τμήματος) επιβεβαίωσε την παραπάνω είδηση και πως ο V12 θα παραμείνει ατμοσφαιρικός. Σύμφωνα με τις πρώτες φήμες η ισχύς του πιθανότατα θα ξεκινά από τους 790 PS της SVJ και με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα θα φτάνει τους 840.

Η υβριδοποίηση θα έχει έναν διττό ρόλο, αφενός για την μείωση της εκπομπής ρύπων και αφετέρου για την ενίσχυση της ισχύος σε έναν ρόλο boost. Για αυτό το λόγο οι Ιταλοί μηχανικοί απέφυγαν να χρησιμοποιήσουν την λύση της υπερτροφοδότησης και του turbo και προτίμησαν την λύση ενός ηλεκτροκινητήρα.

Από την άλλη δεν υπήρχε καν η σκέψη για ηλεκτρικό turbo λόγω πολυπλοκότητας. Επίσης ο Reggiani εξήγησε πως ο twin-turbo V8 στην Urus των περίπου 2,2 tn είναι κάτι εντελώς διαφορετικό και για όταν θέλεις διαθέσιμη ροπή σε κάθε έδαφος από τις χαμηλές rpm. Στον αντικαταστάτη της Aventador αυτό που μετρά είναι κυρίως η δύναμη, η ισχύς και οι επιδόσεις στις υψηλές στροφές.