Γιατί καθυστερεί το πρόγραμμα εξέλιξης της απίστευτης Mercedes-AMG One;


ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ MERCEDES ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: MERCEDES
  • 16/10/2018


Η απόφαση της Mercedes-AMG να βγάλει ένα αυτοκίνητο σχεδόν Formula 1 για κυκλοφορία στον δρόμο χαιρετίστηκε με ιιδιαίτερο ενθουσιασμό από όλους τους φίλους της αυτοκίνησης, όμως η ίδια η εταιρία αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα στο να είναι εντάξει με τα χρονιδιαγράμματά της.

Έτσι το πρόγραμμα της έναρξης παραγωγής του "One" έχει πάει αρκετούς μήνες πίσω, για διάφορα θέματα που έχουν ανακύψει λόγω της χρήσης τεχνολογίας Formula 1 σε αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής. 

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτή την στιγμή οι μηχανικοί είναι το ρελαντί του κινητήρα. Το συγκεκριμένο μοτέρ των 1,6 λίτρων προέρχεται κατευθείαν από τα αντίστοιχα της εταιρίας στα μονοθέσιά της, όμως εκεί, το ρελαντί είναι στις 5.000 στροφές. 

Για να μπορέσει να πάρει άδεια και να κυκλοφορήσει στους δρόμους, αυτό το νούμερο θα πρέπει να πέσει στις 1.200 στροφές, έτσι ώστε να περνά τις νόρμες για τους ρύπους αλλά και τον θόρυβο. 

Ο υπεύθυνος της ΑΜG Tobias Moers δήλωσε επίσης ότι το μοτέρ παραγωγής θα έχει κόφτη στις 11.000 στροφές, και όχι στις 14.000 της Formula 1. Και πάλι πρόκειται για υπερβολικό νούμερο, κάτι που εξηγεί γιατί η Mercedes έχει στις προδιαγραφές της ότι ο εν λόγω κινητήρας θα χρειάζεται ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ.

Το πρόγραμμα της εξέλιξης του αυτοκινήτου έχει πάει περίπου 9 μήνες πίσω, ενώ χρειάζονται ακόμα πολλές δοκιμές να γίνουν. Όσοι πάντως έχουν δώσει τις προκαταβολές τους για τα 3 εκατομμύρια ευρώ που θα κοστίζει, θα χρειαστεί να κάνουν αρκετή ακόμα υπομονή, καθώς όπως φαίνεται, το όνειρο μιας -περίπου- Formula 1 για τον δρόμο δεν είναι και τόσο εύκολο.