Η BMW θα συρρικνώνει την γκάμα της για χάρη των ηλεκτρικών


Επιβεβαιώνεται η νέα στρατηγική της γκάμας της BMW με λιγότερες εκδόσεις κινητήρων και αμαξωμάτων.

  • 25/1/2021

Στόχος της BMW δεν είναι άλλος από την επιστροφή στην κερδοφορία μετά από μια δύσκολη περίοδο ελέω της πανδημίας, αλλά και του μετασχηματισμού προς την βαθύτερη ηλεκτρική κινητικότητα. Μάλιστα η γερμανική εταιρία έχει επενδύσει τα μεγαλύτερα της κονδύλια σε νέα ηλεκτρικά μοντέλα, όπως είναι η iX SUV και το επερχόμενο i4 Sedan.

Τα κονδύλια που επενδύθηκαν προέρχονται από τις περικοπές που θα γίνουν στην γκάμα των συμβατικών μοντέλων που θα έχουν λιγότερες εκδόσεις αμαξωμάτων και σημαντικά λιγότερες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters.

Προτεραιότητα της BMW είναι να πετύχει ένα καλό πρώτο τρίμηνο για το 2021 και να επιστρέψει στο προ πανδημίας περιθώριο κέρδους της τάξης του 8-10%. Τα ακριβέστερα νούμερα και στόχοι θα ανακοινωθούν τον Μάρτιο στα κεντρικά γραφεία της μάρκας στο Μόναχο.

Σε αντίθεση με άλλους ομίλους, οι οποίοι συμμαχούν σε μικρότερο ποσοστό (π.χ. η Daimler στην περίπτωση της Smart με την Geely) ή που συγχωνεύονται (π.χ. στην περίπτωση των ομίλων PSA και FCA από την οποία προέκυψε η Stellantis, η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως), η BMW θεωρεί πως μπορεί να τα καταφέρει μόνη της.

Επειδή το κόστος εξέλιξης των ηλεκτρικών είναι πολύ υψηλό στα πρώτα χρόνια, σε αντίθεση με τις χαμηλές πωλήσεις, η αρχή θα είναι δύσκολη. Για αυτό θα πρέπει να αναζητηθούν χαμηλότερα πρώτα εξαρτήματα και συγκεκριμένα φτηνότερες μπαταρίες, είπε μεταξύ άλλων ο Nicolas Peter, οικονομικός διευθυντής της BMW.