H Brabus έκανε πάλι το θαύμα της και ανέβασε στα 900 άλογα την AMG GT 63 S!


Για όσους θεωρούν πως σε μια AMG δεν υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης η Brabus έρχεται κάθε φορά να τους διαψεύσει.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: BRABUS
  • 23/10/2020

Σε αναμονή της υβριδικής AMG GT 73 με τα 800 άλογα η Brabus έρχεται να τραβήξει το ενδιαφέρον παρουσιάζοντας μία νέα Rocket που βασίζεται στην AMG GT 63 S. Κάτω από το καπό μπορεί να μην υπάρχει ο εμβληματικός V12, αλλά οι ειδικοί στο γερμανικό οίκο έχουν τον τρόπο τους να μετατρέψουν σε ένα θηρίο τον V8.

Καταρχήν του αύξησαν την χωρητικότητα από τα 4,0 lt στα 4,5 lt και ταυτόχρονα άλλαξαν τους στροβιλοσυμπιεστές με νέους μεγαλύτερους με υψηλότερη πίεση και σύστημα ψύξης. Υπάρχει κάρμπον rai-air εισαγωγή δεξιά και αριστερά από το ψυγείο για βέλτιστη ροή αέρα και απόδοση.

Το αποτέλεσμα είναι η ισχύς να ανέβει στα 900 άλογα με την ροπή των 1.250 Nm να θυμίζει άρμα πίστας. Για λόγους προστασίας του κινητήρα η Brabus έχει τοποθετήσει έναν ηλεκτρονικό περιοριστή ταχύτητας και περιορίζει τη ροπή στα «μόλις» 1.050 Nm.

Σχετικά με τις επιδόσεις η Brabus Rocket 900 χρειάζεται μόλις 2,8 sec για να πιάσει τα πρώτα 100 km/h, 9,7 sec για τα 0-200 km/h και 23,9 sec για τα 0-300 km/h. Η τελική ταχύτητα έχει περιοριστεί στα 330 km/h λόγω του ύψους του αυτοκινήτου και για την ασφαλή λειτουργία των ελαστικών με μπροστά ζάντες 21’’ και πίσω 22’’.

Φυσικά είναι σφυρήλατες, τα αεριζόμενα δισκόφρενα έχουν κάρμπον επεξεργασία, ενώ η εξελιγμένη αερανάρτηση από την Brabus φέρνει πιο χαμηλά το αμάξωμα στο έδαφος κατά 25 mm. Όλα καλά και όλα… ακριβά αφού η Stealth Gray χρώματος GT63 S που βλέπετε κοστίζει 435.800€. Μπορεί να αξίζει τα λεφτά της, αλλά σε αυτό το ποσό υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές.