Η εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσει η Subaru


Με βάση τα νέα δεδομένα, η Subaru Motors Hellas έκρινε απαραίτητο να προβεί σε νέες τροποποιήσεις της Εμπορικής της Πολιτικής με σκοπό την βέλτιστη δυνατή διαχείριση του επιπλέον φόρου Ε.Φ.Π. που επιβαρύνει τα αυτοκίνητα της γκάμας όταν υπερβαίνουν την εργοστασιακή αξία των 15.000 ευρώ.
  • 6/5/2010

Με βάση τα νέα δεδομένα, η Subaru Motors Hellas έκρινε απαραίτητο να προβεί σε νέες τροποποιήσεις της Εμπορικής της Πολιτικής με σκοπό την βέλτιστη δυνατή διαχείριση του επιπλέον φόρου Ε.Φ.Π. που επιβαρύνει τα αυτοκίνητα της γκάμας όταν υπερβαίνουν την εργοστασιακή αξία των 15.000 ευρώ.

Σκοπός της νέας αυτής τροποποίησης είναι για μία ακόμη φορά οι αυξήσεις να μην επιβαρύνουν ολοκληρωτικά τον πελάτη της μάρκας, το συμφέρον του οποίου αποτελεί και πρωταρχικό σκοπό της εταιρείας.

Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη από την πρωταρχική αύξηση του Φ.Π.Α. από 19% σε 21%, η εταιρεία είχε επωμισθεί ολοκληρωτικά την ανάλογη επιβάρυνση αποφασίζοντας να διατηρήσει αναλλοίωτες τις τιμές πώλησης των προϊόντων της.

Επιπλέον, για το πλέον εμπορικό μοντέλο της γκάμας, Subaru Forester και συγκεκριμένα για τις εκδόσεις :
Forester 2.0 (βενζίνη)  έκδοση 2H AUTO & Forester T.D. 2.0 (πετρέλαιο, εκδόσεις VQ & 2H) , οι ενδεικτικές τιμές καταλόγου των συγκεκριμένων τύπων παραμένουν ανεπηρέαστες, παρότι επιβαρύνονται από τον ΕΦΠ.