Η Hyundai με το βλέμμα στο «μετά»


Η Hyundai εστιάζει με αισιοδοξία στο «μετά» δίνοντας προτεραιότητα στην ασφάλεια των πελατών, των συνεργατών και των ανθρώπων και συμβάλλοντας στη μάχη για τον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19.

  • 15/4/2020

Ένα νέο μήνυμα επιχειρεί να μας μεταφέρει η Hyundai εστιάζοντας με αισιοδοξία στο "μετά", φροντίζοντας παράλληλα για την ασφάλεια των πελατών και των συνεργατών.

Η Hyundai έχει εξασφαλίσει την απρόσκοπτη πρόσβαση στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Hyundai, με την κατηγορία Β2 κατ’εξαίρεσιν μετακινήσεων (μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα), την πλήρη παροχή υπηρεσιών Οδικής Βοήθειας για τους στους κατόχους νέων αυτοκινήτων Hyundai, 24 ώρες το 24ωρο, ενώ επεκτείνει αυτόματα και δωρεάν έως τις 31 Μαΐου 2020 την Εργοστασιακή Εγγύηση Πελατών Hyundai που λήγει μεταξύ 1ης Μαρτίου και 30ης Μαΐου 2020. 

Τέλος, προσφέρει τη δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στους πελάτες που θα επιλέξουν να απευθυνθούν στις Εκθέσεις Hyundai.

Η Hyundai από τις πρώτες εβδομάδες της κρίσης έχει ήδη θέσει το στόλο των δημοσιογραφικών της αυτοκινήτων στην διάθεση του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας και του Υπουργείου Υγείας, για το σκοπό της εξυπηρέτησης πραγματοποίησης κατ' οίκον ελέγχων κρουσμάτων του ιού COVID-19 στους συνανθρώπους μας.