Η Μαρία Σάκκαρη στο Μουσείο της Porsche στο Zuffenhausen!


Πριν κάνει το πρώτο της σερβίς στο Porsche Tennis Grand Prix, η Μαρία Σάκκαρη βρήκε την ευκαιρία να επισκεφτεί το Μουσείο της Porsche στο Zuffenhausen.

  • 19/4/2022

Η Ελληνίδα τενίστρια είναι μεγάλη θαυμαστής της Porsche  και ξέφυγε για λίγο στο δρόμο προς το Zuffenhausen, ανάμεσα σε δύο προπονήσεις για να μπει στον συναρπαστικό κόσμο της γερμανικής εταιρείας σπορ αυτοκινήτων.

«Τα τουρνουά μπορεί να είναι ψυχολογικά δύσκολα», είπε η σημερινή Νο. 5 του παγκόσμιου τένις που βρίσκεται στη Στουτγάρδη αυτή την εβδομάδα για το Porsche Tennis Grand Prix. «Ως εκ τούτου, είναι πολύ καλό να δω κάτι άλλο εκτός από ξενοδοχεία και γήπεδα τένις.»

Η περιήγησή της ξεκίνησε στο εργαστήριο του μουσείου όπου αναδημιουργούνται και επισκευάζονται ιστορικά οχήματα από ειδικούς σε πλήρη θέα όλων των επισκεπτών. Την προσοχή της τράβηξε ιδιαίτερα η μπλε Porsche 356. «Αν έπρεπε να αποφασίσω υπέρ ενός από αυτά τα πολλά φανταστικά αυτοκίνητα, τότε θα επέλεγα το 356. Μου θυμίζει λίγο αυτοκίνητο Τζέιμς Μποντ», είπε με ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπό της. Αργότερα κάθισε η ίδια στο 356 «Νο. 1" Roadster, η πρώτη Porsche, και εξεπλάγη από το μικρό πιλοτήριο λέγοντας: "Δεν είμαι πραγματικά τόσο ψηλή, αλλά ακόμη και τώρα έχω πρόβλημα να βγω έξω."

Η Ελληνίδα έμεινε έκπληκτη όταν ανακάλυψε ότι η Porsche είχε φτιάξει το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το 1895 και ότι η μπαταρία είχε το ίδιο μέγεθος με αυτή της Taycan. "Αυτό είναι τρελό. Απλώς δεν μπορώ να φανταστώ πώς κατάφεραν να το φορτίζουν εκείνες τις μέρες», είπε έκπληκτη η τενίστρια του παγκόσμιου Top 10 μιλώντας για το όχημα που έχει αυτονομία 80 χιλιομέτρων και τελική ταχύτητα 35 χιλιομέτρων την ώρα. Τα νούμερα δεν είναι καθόλου συγκρίσιμα με αυτά του σημερινού μοντέλου που, ως φίλη της Porsche Greece, οδηγεί και ιδιωτικά.

 Η Μαρία Σάκκαρη ήταν πολύ εντυπωσιασμένη από την περιοδεία της στη συναρπαστική ιστορία της Porsche. «Όλα ήταν τόσο εντυπωσιακά, ειδικά η γκάμα των οχημάτων που παρουσιαζόταν. Από ένα πυροσβεστικό όχημα μέχρι τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και την κλασική 911, όλα φαίνονται». Αποκάλυψε ότι θα ήθελε πολύ να έρθει στο Zuffenhausen για μια δεύτερη επίσκεψη μόλις τελειώσει το τουρνουά. «Τότε θα ήταν υπέροχο να ρίξω μια ματιά στο εργοστάσιο».