Η Mazda σκοπεύει να κατασκευάσει εξακύλινδρους Skyactiv-X


ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΟΞΥΜΩΡΗ ΑΛΛΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/5/2019

Έχοντας φυσικά πάντα στο νου τους τον μεγάλο όγκο που σημειώνουν στην αμερικανική και ασιατικά αγορά. Κάπως έτσι δικαιολογείται η εξέλιξη νέων μεγάλου κυβισμού κινητήρων βενζίνης Skyactiv-X που θα έχουν εξακύλινδρη σε σειρά διάταξη. Το νέο μοτέρ εντάσσεται σε αυτά που θα τοποθετούνται στα μεγάλα μοντέλα της μάρκας με θέση κατά τον διαμήκη άξονα και συμπεριλαμβανομένης της τετρακίνησης i-Activ.

Στα μεγάλα μοτέρ εντάσσεται και ένας 2ης γενιάς Skyactiv-D που και εδώ θα έχει έξι κυλίνδρους. Η Mazda δεν εγκαταλείπει το diesel και σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει ήπια υβριδική διαχείριση 48V ή και plug-in υβριδικές εκδόσεις. Οι νέοι κινητήρες θα λανσαριστούν στα πολυτελή top Mazda που θα κυκλοφορήσουν και στην Ευρώπη με στόχο να αποσπάσουν μερίδιο από τις Audi, BMW και Mercedes (γιατί όχι και από την Volvo).

Στα μικρότερα μοντέλα της η Mazda θα διαθέτει τους αναβαθμισμένους κινητήρες Skyactiv-G/D (βενζίνης/πετρελαίου) και ήπιες υβριδικές εκδόσεις. Φυσικά θα χρειαστεί και τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο για να μειώσει το μέσο όρο εκπομπής των ρύπων της. Κάτι που έχει επιβεβαιωθεί και επίσημα με το ηλεκτρικό Mazda να βασίζεται σε μία ξεχωριστή νέα πλατφόρμα και να είναι έτοιμο μέσα στην επόμενη διετία.