Η μία και μοναδική Ferrari KC23 νιώθει καλά μόνο όταν πατάει πίστα (photos)


Η Ferrari παρουσιάζει την KC23, ένα one-off μοντέλο που γεννήθηκε για την πίστα και βασίζεται στην 488 GT3.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: FERRARI
  • 11/7/2023

Πριν λίγες μέρες, η Ferrari τράβηξε το κάλυμμα από την SF90 XX, φέρνοντας για πρώτη φορά ένα μοντέλο XX στους δρόμους. Τώρα, η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποκαλύπτει ένα ακόμα μοντέλο, αυτή τη φορά αποκλειστικά για την πίστα.

Πρόκειται για την KC23, η οποία είναι κυριολεκτικά μοναδική αφού μόνο μία μονάδα θα βγει από το Maranello. Η κατασκευή της βασίστηκε στην 488 GT3 Evo, ενώ φέρει πόρτες σε στυλ πεταλούδας, υιοθετώντας στυλιστικά στοιχεία από την Vision Gran Turismo και την 499P, η οποία -μην ξεχνάμε- στέφθηκε νικήτρια στις 24 ώρες του Le Mans τον περασμένο μήνα.

Η KC23 δε θυμίζει αρκετά το μοντέλο που «δώρισε» το καλούπι του, αφού έχει χρησιμοποιηθεί ένα ενεργό αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από πλαϊνά μέρη που κινούνται. Η αγωνιστική πλευρά της 488 GT3 λείπει, αφού έχει αφαιρεθεί το ειδικό livery, και τη θέση του έχει πάρει μία νέα βαφή ονόματι Gold Mercury, για τη οποία η Ferrari έχει προσθέσει υγροποιημένο μέταλλο μέσα στην τεσσάρων στρώσεων βαφή.

Στο πίσω μέρος έχει τοποθετηθεί μία υπερμεγέθης αεροτομή, η οποία αφαιρείται, ανάλογα με την προτίμηση του οδήγου, προσφέροντας μια πιο καθαρή και κομψή εμφάνιση. Τους παραδοσιακούς καθρέφτες στα πλαϊνά του οχήματος έχουν αντικαταστήσει κάμερες, δίνοντας στην μοναδική KC23 ένα ιδιαίτερα φουτουριστικό λουκ.

Παρόλο που το μοντέλο δε θα περάσει στην ευρεία παραγωγή, αφού πρόκειται για μία μόλις μονάδα, την οποία μάλιστα θα λάβει ένας «ευρηματικός και παθιασμένος πελάτης,» η Ferrari αναφέρει ότι θα αποτελέσει έμπνευση για τα μελλοντικά οχήματα που θα εξέλθουν από το Maranello.

Στο εσωτερικό δεν έχει γίνει σχεδόν καμία αλλαγή κι έτσι η KC23 κληρονομεί τα περισσότερα χαρακτηριστικά της 488 GT3 Evo, με τα bucket καθίσματα, τους διακόπτες, το αγωνιστικό τιμόνι και τον κλωβό ασφαλείας. Μαύρο Alcantara δεσπόζει στην καμπίνα ενώ και το ανθρακόνημα δείχνει να έχει την τιμητική του.

Όσο γι αυτό που κρύβεται κάτω από το κάλυμμα, παραμένει άγνωστο, καθώς οι Ιταλοί δεν έχουν επιβεβαιώσει την ύπαρξη του twin-turbo κινητήρα V8 χωρητικότητας 3,9 L που φέρει η 488 GT3 Evo. Πάντως, ο συγκεκριμένος κινητήρας προσφέρει στην τελευταία δύναμη 600 PS και 700 Nm ροπής.

Η ολοκαίνουργια και άκρως μοναδική Ferrari KC23 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο στο Goodwood Festival of Speed, το οποίο θα συναρπάσει τους fans του αυτοκινήτου και του μηχανοκίνητου αθλητισμού από τις 13 έως τις 16 Ιουλίου.