H TVR προσπαθεί να συγκεντρώσει πάνω από 30 εκατομμύρια δολάρια


ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΤΟΥ GRIFFITH.

  • ΚΕΙΜΕΜΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 29/6/2020

Πριν από τρία περίπου χρόνια, το 2017, έκανε την εμφάνισή της η αναγεννημένη TVR μαζί με το καινούργιο της μοντέλο, το Griffith. Η παραγωγή του οποίου θα ξεκινούσε, όπως αρχικά είχε αναγγελθεί, μέσα στο 2019. Φυσικά αυτό δεν έγινε και ο λόγος ήταν καθυστερήσεις για διάφορες αιτίες και κυρίως θέματα οικονομικής φύσης.

Ο βασικός λόγος για τις καθυστερήσεις πάντως οφειλόταν στο ότι τον Ιανουάριο του 2018 η κυβέρνηση της Ουαλίας απέκτησε ένα ποσοστό 3% της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η έστω και μικρή αυτή της συμμετοχή τη χαρακτηρίζει ως επιχείρηση με κεφάλαια σύμφωνα με τους νόμους της ΕΕ.

Γεγονός που σημαίνει πως για την ανακαίνιση του εργοστασίου της στο Ebbw Vale, South Wales έπρεπε να αναζητήσει προσφορές από όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η διάρκεια αυτής της διαδικασίας ήταν εξαιρετικά μεγάλη και επίπονη και μόλις τον περασμένο Μάρτιο, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, ανακοινώθηκε από την ίδια το πρόγραμμα ανακαίνισης του εργοστασίου.

Προκειμένου αυτό να γίνει εφικτό αλλά και να ξεκινήσει η παραγωγή του νέου TVR χρειάζονται συνολικά 31 εκατομμύρια δολάρια. Τα οποία αναμένεται να εισπραχθούν από την έκδοση ομολόγων στο χρηματιστήριο του Δουβλίνο από Audacia Capital.