Η Volvo επενδύει στην εταιρεία Freewire


Οι ταχυφορτιστές λειτουργούν μέχρις στιγμής με υψηλή τάση. Η Freewire στην οποία επένδυσε η Volvo εξελίσσει κάποιους που λειτουργούν με χαμηλή τάση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 26/10/2018

Η φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, κυρίως σε ότι αφορά το χρόνο που απαιτείται, είναι ένα από τα αρκετά θέματα που πρέπει να λυθούν προκειμένου η ηλεκτροκίνηση να μπορέσει να αποτελέσει με σοβαρές προοπτικές το μέλλον της αυτοκίνησης.

Μέχρι στιγμής η γρήγορη φόρτιση των ηλεκτρικών μοντέλων είναι απόλυτα ταυτισμένη με την ύπαρξη ταχυφορτιστών μεγάλης ισχύος. Τόσο μεγάλης που ενίοτε απαιτούν και ξεχωριστούς υποσταθμούς, κάτι που βέβαια αυξάνει ακόμα περισσότερο το ήδη υψηλό κόστος αγορά τους. Έτσι η ύπαρξη πολλών σταθμών φόρτισης είναι ανέφικτη, ενώ ούτε λόγος να γίνεται για οικιακή χρήση των φορτιστών αυτού του τύπου.

Φυσικά υπάρχουν εταιρείες που εξελίσσουν διαφορετικές, πιο ρεαλιστικές και εφικτές λύσεις και μια από αυτές είναι και η Freewire, που έχει έδρα το San Francisco και εξελίσσει ταχυφορτιστές, σταθερούς αλλά και φορητούς, οι οποίοι λειτουργού με ηλεκτρικό κύκλωμα χαμηλής τάσης. Που φυσικά είναι πολύ πιο διαδεδομένο και πολύ πιο φτηνό σε σχέση με αυτό της υψηλής.

Στη Freewire λοιπόν επένδυσε η Volvo, η οποία έχει ανακοινώσει πως κάθε νέο της μοντέλο από το 2019 θα διαθέτει και κάποια μορφής εξηλεκτρισμένη εκδοχή. Το πότε θα είναι διαθέσιμοι οι ταχυφορτιστές χαμηλής τάσης για τα μοντέλα της Volvo δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί.

Για τη Freewire πάντως η συνεργασία με τη Volvo και η σχέση της τελευταίας με τον όμιλο της Geely θα αποτελέσει μάλλον και το κλειδί για την είσοδό της στην κινεζική αγορά.