Ο Schumacher στηρίζει τη Bridgestone


Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Michael Schumacher, βοήθησε να προβληθεί η δέσμευση της Bridgestone ως προς την εκστρατεία της FIA Make Cars Green, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αυστραλιανή λέσχη αυτοκινήτου Automobile Association στο RACV City Club, της Μελβούρνης, την Πέμπτη, 25 Μαρτίου 2010.
  • 6/4/2010

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Michael Schumacher, βοήθησε να προβληθεί η δέσμευση της Bridgestone ως προς την εκστρατεία της FIA Make Cars Green, σε εκδήλωση που  πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την αυστραλιανή λέσχη αυτοκινήτου Automobile Association στο RACV City Club, της Μελβούρνης, την Πέμπτη, 25 Μαρτίου  2010.

Η Bridgestone αποτελεί ισχυρό υποστηρικτή της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της FIA, η οποία εκπαιδεύει και παροτρύνει τους οδηγούς να σκέφτονται «πράσινα» πριν  οδηγήσουν, προκειμένου να μειωθούν οι επιπτώσεις  των αυτοκινήτων στο περιβάλλον. Ο Schumacher, ο οποίος κάνει την επάνοδο του στην Formula One το 2010 με την ομάδα MERCEDES GP PPETRONAS, χρησιμοποίησε τη δημοσιογραφική εκδήλωση της Bridgestone, προκειμένου να αναλύσει για κάποιες από τις πρακτικές εφαρμογές της εκστρατείας Make Cars Green.

Η εκστρατεία Make Cars Green εκπαιδεύει τους οδηγούς σχετικά με 10 βασικές ενέργειες, όπως:
1. Αγοράστε με «πράσινα» κριτήρια
2. Προγραμματίζετε το ταξίδι σας
3. Ελέγχετε συχνά την πίεση των ελαστικών σας
4. Μειώστε την φόρτωση και αποφύγετε την σχάρα στην οροφή του αυτοκινήτου
5. Μην «ζεσταίνετε» τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας πριν την εκκίνηση
6. Χρησιμοποιήστε τον κλιματισμό μόνο όταν είναι απαραίτητο
7. Επιταχύνετε ομαλά και διατηρείτε την ταχύτητά σας σταθερή
8. Για φρενάρισμα, χρησιμοποιείτε τον κινητήρα
9. Μην αφήνετε τον κινητήρα να λειτουργεί στο ρελαντί
10. Αντισταθμίστε τις εκπομπές CO2

Αξίζει να σημειωθεί πως η οδήγηση με ελαστικά -με πίεση αέρα μόλις 50kPA (0.5kg/cm ²) χαμηλότερη από ό, τι θα έπρεπε κανονικά-  μειώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων κατά δύο τοις εκατό στις αστικές περιοχές και τέσσερα τοις εκατό στην οδήγηση σε προαστιακές συνθήκες και επιπλέον, ένα σωστά φουσκωμένο ελαστικό αυξάνει την πρόσφυση στο δρόμο και επομένως δεν είναι μόνο ένα πιο «πράσινο» ελαστικό αλλά και ένα ασφαλέστερο ελαστικό.