Οι πελάτες McLaren σιχαίνονται τα SUV


Μέχρι και οι πελάτες της βρετανικής φίρμας την συμβουλεύουν πως έχει υπερβολικά πολλά μοντέλα για το μέγεθος της και ο μεγάλος τους φόβος είναι μήπως και δουν κάποια στιγμή ένα SUV!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MCLAREN
  • 29/12/2020

Θυμάστε την ζημιά που έπαθε η Samsung όταν είχε ξεχειλώσει την γκάμα της με πάρα πολλά και διαφορετικά smartphones; E, το ίδιο μπορεί να πάθει και η McLaren που έχει ξεφύγει τελείως και έχει παρουσιάσει μέχρι τώρα δεκάδες παραλλαγές και εκδοχές μοντέλων της έχοντας πάντα ως βάση έναν βασικό κορμό με έναν V8. Αλλά οι πελάτες McLaren δεν θέλουν συγκεκριμένα να δουν ένα μοντέλο: ένα crossover ή SUV!

Από την άλλη υπάρχει η Porsche, η Lamborghini και η Aston Martin που με την σειρά τους έχουν διευρύνει κατά πολύ την γκάμα τους και έχοντας πλέον και από ένα SUV με τρανά παραδείγματα την Urus και την DBX. Ευτυχώς ο CEO της McLaren δεν γλυκοκοιτάζει καθόλου την ιδέα ενός SUV με τα σήματα της McLaren. Άλλωστε δεν υπάρχει καν αυτή η δυνατότητα αφού το μονοκόκ πλαίσιο είναι κομμένο και ραμμένο μόνο για σπορ κατασκευές.

Πάντως, η ετήσια παραγωγή της McLaren δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ξεπεράσει τα 10.000 αυτοκίνητα, όπως είπε ο CEO της εταιρίας Mike Flewitt σε βρετανικό περιοδικό. O ίδιος πιστεύει πως και στο μέλλον δεν πρέπει να ξεπεράσει τις 5.000 μονάδες το χρόνο και παρόλο που η εταιρία σχεδιάζει για το μέλλον ένα νέο σασί που θα υποδέχεται και plug-in υβριδικό σύστημα πρόωσης δεν υπάρχουν βραχυπρόθεσμα πλάνα για ηλεκτρικό μοντέλο.

«Η μάρκα μας είναι πλήρως προσηλωμένη σε μηχανοκίνητα σπορ, supercars και αυτοκίνητα οδηγών», εξηγεί ο Flewitt. «Είναι πολύ νωρίς για να επεκτείνουμε τη μάρκα σε άλλους τομείς και να προσπαθούμε να δώσουμε ενίσχυση στην μπράντα σε ένα προϊόν που σαφώς δεν έχει καμία σχέση με την ιστορία μας». Η απάντηση θα έρθει από την McLaren με την παρουσίαση της Artura μέσα στο 2021.