Όνειρο ήταν και πάει... H Mercedes-AMG διέψευσε την επιστροφή του V8 στις C63 και E63


Όσοι χάρηκαν με την είδηση του comeback για τον V8 στις Mercedes-AMG C63 και E63 θα πρέπει να... προσγειωθούν στην πραγματικότητα, μιας και οι Γερμανοί διέψευσαν το συγκεκριμένο σενάριο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 23/8/2023

Στις αρχές Αυγούστου ξένα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο εμβληματικός V8 κινητήρας των 4,0 L της Mercedes-AMG θα κάνει το μεγάλο «comeback» στις C63 και E63. Αυτό όμως φαίνεται να μην ισχύει, αφού το γερμανικό Auto Motor und Sport διέψευσε τις συγκεκριμένες ρεπορτάζ μετά από επικοινωνία που είχε με μηχανικό της AMG.

Εκτός αυτού, το αυστραλιανό The Drive μίλησε με τον ίδιο τον διευθύνοντα σύμβουλο του τμήματος AMG, Michael Schiebe, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι πράγματι, ο V8 δεν πρόκειται να επιστρέψει στα δύο αυτά μοντέλα. Ο Γερμανός CEO δε δίστασε να αποκλείσει κάθε τέτοιο ενδεχόμενο, λέγοντας μάλιστα ότι η Mercedes θα κινηθεί προς μια εντελώς διαφορετική κατεύθυνση.

Τα πλάνα των Γερμανών περιλαμβάνουν downsizing και εξηλεκτρισμό των κινητήρων, αφού κι ανταγωνιστές τους φαίνεται να υιοθετούν μια παρόμοια στάση για το μέλλον.

Έτσι, η C63 θα διατηρήσει την plug-in hybrid τεχνολογία της, όπως και τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 L, ενώ η E63 αναμένεται να λάβει έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 3,0 L, λαμβάνοντας επίσης PHEV χαρακτήρα.

Η BMW δείχνει να μην ακολουθεί την ίδια πρακτική με τη Mercedes, αφού η M3 έχει διατηρήσει τον inline-six και πρόκειται να συνεχίσει να το κάνει μέχρι και τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας. Όσο για την M5, η νέα γενιά του μοντέλου θα καταφτάσει το 2024 με ένα PHEV σύνολο, χωρίς όμως να αποχωρίζεται τον V8 της.

Αντίστοιχα, η Audi δήλωσε ότι δεν πρόκειται ποτέ τα μοντέλα της σειράς RS να λάβουν τετρακύλινδρους κινητήρες, που σημαίνει ότι το RS4 θα κρατήσει τον V8, όπως θα κάνει κι το RS6, ενώ μία ακόμα πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου αναμένεται να φτάσει στις εκθέσεις μέσα στο 2024.