Opel ADAM: Μεγάλες επενδύσεις για ένα μικρό αυτοκίνητο


Το Eisenach βρίσκεται στο κρατίδιο της Θουριγγίας και έχει 43.000 κατοίκους. Είναι πατρίδα του Johan Sebastian Bach και ο πύργος του Wartburg δεσπόζει στην πόλη. Χαρακτηρίζεται από πλούσια κουλτούρα και φυσική ομορφιά.

  • 7/8/2012

Το Eisenach βρίσκεται στο κρατίδιο της Θουριγγίας και έχει 43.000 κατοίκους. Είναι πατρίδα του Johan Sebastian Bach και ο πύργος του Wartburg δεσπόζει στην πόλη. Χαρακτηρίζεται από πλούσια κουλτούρα και φυσική ομορφιά. Ωστόσο, το Eisenach φημίζεται και για μία περήφανη παράδοση στην παραγωγή αυτοκινήτων. Το εργοστάσιο της Adam Opel AG βρίσκεται στην ειδυλλιακή κοιλάδα του Hörsel που τώρα κατακλύζεται από ειδικούς του τομέα παραγωγής εν όψει της υποδοχής του Opel ADAM στη γραμμή συναρμολόγησης.

Σε επίπεδο χρωμάτων, εκδόσεων εξοπλισμού και σχεδιαστικών λεπτομερειών εσωτερικού, ποτέ μέχρι τώρα ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας δεν προσέφερε τόσες δυνατότητες προσαρμογής στις προτιμήσεις του πελάτη. Για τον αγοραστή αυτό είναι σημαντικό πλεονέκτημα, αλλά για τον κατασκευαστή, μεγάλη πρόκληση. Ωστόσο, οι εργαζόμενοι του Eisenach έχουν πάθος για την αποστολή που έχουν αναλάβει. «Με αυτό το αυτοκίνητο μπορούμε να δείξουμε πραγματικά στον κόσμο τις ικανότητές μας. Οι πελάτες θα εκπλαγούν όταν διαπιστώσουν τις απεριόριστες ευκαιρίες εξατομίκευσης που τους προσφέρει το μοδάτο μας αυτοκίνητο πόλης, το οποίο αναμένεται στις εκθέσεις Διανομέων του χρόνου» σχολίασε ο Διευθυντής του εργοστασίου, Stefan Fesser.

Με ένα αξιόλογο προσωπικό 1600 ατόμων, ο Fesser προετοιμάζει με κάθε λεπτομέρεια την έναρξη παραγωγής πάνω από ένα χρόνο. Και όλα αυτά γίνονται παράλληλα με την παραγωγή του πολύ επιτυχημένου Corsa. Πράγματι, εκατομμύρια Corsa έχουν ήδη κατασκευαστεί στο εργοστάσιο. Η Opel έχει επενδύσει 190 εκατομμύρια Ευρώ στα πλαίσια της προετοιμασίας της Μονάδας για το ADAM έχοντας κατασκευάσει νέα κτίρια και υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις.

Το νέο Opel ADAM θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες μετά την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (29 Σεπτεμβρίου – 14 Οκτωβρίου, 2012). Τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στις εκθέσεις των Διανομέων τον Ιανουάριο του 2013.