Όταν η Bugatti σχεδίαζε την επιστροφή της στην Formula 1


ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΧΕΔΟΝ 80 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ BUGATTI ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΗΣ FORMULA 1, ΩΣΤΟΣΟ, ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΒΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ.

  • 25/5/2020

Παρά το γεγονός ότι η Bugatti αποτελεί έναν από τους πλέον καταξιωμένους κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων, μετρώντας ουκ ολίγες διακρίσεις και ρεκόρ, απέχει επιδεικτικά από κάθε μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού. H απουσία της γαλλικής φίρμας από το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 μετρά περισσότερα από 80 χρόνια, χωρίς αυτό να σημαίνει βέβαια ότι έχει σβήσει η φλόγα που θα μπορούσε να καταστήσει πιθανή την επιστροφή της.

Βέβαια τα πράγματα είναι πολύ πιο σύνθετα από ότι ήταν την δεκαετία του 1930 καθώς όχι μόνον απαιτούνται τεράστια κεφάλαια ώστε να πρωταγωνιστήσει κανείς στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού αλλά και την έγκριση ενός ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών (βλ. VW Group) οι προτεραιότητες του οποίου είναι διαφορετικές.

Κάπως έτσι το project ενός εκπαιδευόμενου σχεδιαστή αποκτά ιδιαίτερη… συναισθηματική αξία, σκιαγραφώντας τον διάδοχο της θρυλικής Bugatti Type 35.  O λόγος για τον Andreis van Overbeeke ο οποίος επιχείρησε να δώσει σάρκα και οστά σε ένα μονοθέσιο το οποίο επιστρέφει από το μέλλον τιμώντας το αγωνιστικό παρελθόν της γαλλικής φίρμας.

Φυσικά μόνο τυχαίες δεν είναι οι χρωματικές επιλογές και η παρουσία του μονοθεσίου δίπλα στην επίσης πρωτότυπη Bugatti Vision GT, αναδεικνύοντας την ισχυρή σύνδεση ανάμεσα στις «πολιτικές» εκδόσεις της γαλλικής φίρμας και σε ένα αγωνιστικό τετράτροχο που διεκδικεί μια θέση στο πολλά υποσχόμενο μέλλον του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1.