Με επίκεντρο τη νέα A-Class sedan αλλά και το σύστημα πολυμέσων MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που συνδυάζει την αναγνώριση φωνής με την τεχνητή νοημοσύνη, η κωμική διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων με τίτλο «Say the word» («Πες τη λέξη»), δείχνει τον ιδιοκτήτη μιας A-Class sedan να εφαρμόζει στην καθημερινότητά του με απλές φωνητικές εντολές όσα πράττει μέσω του MBUX μέσα στο αυτοκίνητό του.
Έτσι συμβαίνουν πολλά ευτράπελα που θυμίζουν κάτι από Χόλυγουντ. Για τις ανάγκες της διαφήμισης «επιστρατεύτηκαν» ο πρωταθλητής γκόλφερ Rickie Fowler, ο ράπερ Ludacris, η θρυλική σκυλίτσα Lassie αλλά και ήρωες της Looney Tunes οι οποίοι συμμετέχουν με ξεκαρδιστικό τρόπο.
Η πλατφόρμα MBUX που σταδιακά θα εξοπλίζει όλες τις Mercedes βοηθά οδηγό και επιβάτες να κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη μέσα στο αυτοκίνητο λέγοντας απλά «Hey Mercedes» με τη νέα πλατφόρμα να αναλαμβάνει τα υπόλοιπα όπως να ρυθμίσει αυτόματα τον κλιματισμό, το φωτισμό της καμπίνας, να βρει σημεία εστίασης ή να επιλέξει τη μουσική που θέλετε την κάθε στιγμή.