Plan Β για τις μπαταρίες των EVs προτείνει η Bosch


Ο γερμανικός όμιλος προειδοποιεί τους κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων για τους κινδύνους που κρύβει η εξάρτιση από έναν τύπο μπαταριών, φέρνοντας ως παράδειγμα την ενεργειακή κρίση και τις τιμές του φυσικού αερίου.

  • 20/9/2022

Η ενεργειακή κρίση της Ευρώπης προσφέρει ένα σκληρό μάθημα για τους κινδύνους της εξάρτισης από μία πηγή καυσίμου (φυσικό αέριο) και στην περίπτωση των ηλεκτρικών οχημάτων, από τις μπαταρίες υγρού τύπου, δήλωσε ο Markus Heyn, επικεφαλής των υπηρεσιών κινητικότητας της Robert Bosch.

«Βλέπουμε επί του παρόντος τις συνέπειες της έλλειψης φυσικού αερίου για τη Γερμανία και την Ευρώπη, επειδή ετοιμάσαμε σε πολύ λίγες εναλλακτικές λύσεις», είπε ο Heyn, ο οποίος είναι επίσης μέλος του διοικητικού συμβουλίου του γερμανικού ομίλου.

«Στην αυτοκινητοβιομηχανία, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε αυτή την ευκαιρία για να αναρωτηθούμε τι μπορούμε να κάνουμε εάν ποτέ μειωθεί το απόθεμα μπαταριών».

Σε αυτή την περίπτωση, είπε, «όλοι σίγουρα θα ήθελαν να δουν μια εναλλακτική λύση για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων. Αλλά αυτό θα υπάρχει μόνο εάν το έχουμε προετοιμάσει εγκαίρως».

Οι εναλλακτικές μπαταρίες που πρέπει να εξεταστούν, περιλαμβάνουν κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιούν υδρογόνο και οξυγόνο για την τροφοδοσία ηλεκτροκινητήρων. Η υποδομή που αναπτύσσεται για φορτηγά μεγάλων αποστάσεων είναι κατάλληλη ως «ραχοκοκαλιά για την προμήθεια των επιβατικών αυτοκινήτων», πρόσθεσε.

Η Bosch θα επενδύσει περισσότερα από 200 εκατομμύρια δολάρια για την παραγωγή κυψελών καυσίμου στις ΗΠΑ επεκτείνοντας τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις Anderson στη Νότια Καρολίνα, για να υποστηρίξει την παραγωγή κυψελών καυσίμου, η οποία σχεδιάζεται να ξεκινήσει το 2026, δημιουργώντας τουλάχιστον 350 νέες θέσεις εργασίας.

Οι μπαταρίες είναι από τους κύριους παράγοντες κόστους για τα ηλεκτρικά οχήματα και η βελτίωση της τεχνολογίας μέχρι τώρα έχει συνήθως αποφέρει κέρδη.

Ωστόσο, αυτή η προσέγγιση έχει αποτύχει, καθώς το κόστος των πρώτων υλών αυξάνεται, αμφισβητώντας τις προβλέψεις των αυτοκινητοβιομηχανιών ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν παρόμοιες τιμές με τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης.