Ποιο «καύσιμο» πούλησε περισσότερο στο δεύτερο τετράμηνο του 2019;


Από τον Μάιο έως τον Αύγουστο στην Ευρώπη τα περισσότερα νέα επιβατικά αυτοκίνητα ήταν βενζίνης στο 60%.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 5/9/2019

Για το δεύτερο τετράμηνο της χρονιάς και σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό, ταξινομήθηκαν 1,7% περισσότερα οχήματα βενζίνης, ενώ αντίθετα τα πετρελαιοκίνητα σημείωσαν πτώση κατά 16,4%. Τα ηλεκτρικά αυξήθηκαν κατά 35,6% και μαζί με τα plug-in κατέχουν το 2,4% της αγοράς.

Η ζήτηση για τα νέα βενζινοκίνητα αυξήθηκε στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης με εξαίρεση την Γερμανία. Το υψηλότερο ποσοστό ήταν στην Ιταλία ( 27,4%). Έτσι, στο δεύτερο τετράμηνο το μερίδιο της βενζίνης αυξήθηκε από το 56,7% στο 59,5%.

Αντίθετα το ντίζελ έχασε 16,4% και στα 1,3 εκατομμύρια νέα οχήματα. Παρά ταύτα το ποσοστό και η ζήτηση για τα πετρελαιοκίνητα παραμένει ισχυρή αφού σε αυτά αναλογεί το 31,3% (από 36,3% που ήταν για την περσινή ίδια περίοδο).

Στο δεύτερο τετράμηνο πωλήθηκαν περίπου 98.553 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα παρουσιάζοντας αύξηση κατά 35,6%. Η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυξήθηκε κατά 97,7% όταν τα PHEV έπεσαν κατά 13,6%. Στα ίδια επίπεδα παρέμεινε η ζήτηση για τα LPG και CNG.