Ποιους κινητήρες καταργεί η BMW;


ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ Ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ R&D ΤΗΣ BMW ΣΤΗΝ AUTOMOTIVE NEWS ΕΙΠΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ, ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΚΑΙ DIESEL.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 8/1/2020

Ανάμεσα σε αυτά είναι και τα πλάνα της εταιρίας για το μέλλον. Όπως δήλωσε ο Klaus Froehlich η BMW θα εστιάσει στον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της λανσάροντας περισσότερα ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Για να γίνει όμως αυτό θα πρέπει να υπάρξουν και ορισμένες περικοπές σε κινητήρες που δεν θα αντικατασταθούν.

Ανάμεσα στα μηχανικά σύνολα που θα καταργηθούν είναι ο τρικύλινδρο diesel των 1.500 cc ο οποίος δεν θα μπορεί να αναβαθμιστεί στην επόμενη αυστηρότερη προδιαγραφή Euro. Ο λόγος έχει να κάνει καθαρά με το κόστος εξέλιξης και αναβάθμισης κάνοντας ασύμφορη την επιλογή του από το αγοραστικό κοινό.

Οι φήμες για την κατάργηση του V12 επιβεβαιώνονται και από τον Froehlich αφού η ζήτηση για αυτό τον κινητήρα έχει περιορισθεί σημαντικά και πλέον η παραγωγή του έχει γίνει και αυτή ασύμφορη για την εταιρία. Ένας άλλος diesel που θα καταργηθεί είναι και ο εξακύλινδρος με τα τέσσερα turbo.

Πάντως, ο υπεύθυνος του τμήματος έρευνας και εξέλιξης της BMW τονίζει πως παρόλο που υπάρχουν πλάνα και για τα fuel cells τεχνολογίας οχήματα, η εταιρία του θα συνεχίσει να παράγει κινητήρες πετρελαίου για τουλάχιστον τα επόμενα 20 χρόνια και κινητήρες βενζίνης για όχι λιγότερο από 30 χρόνια.