Πωλήσεις - ρεκόρ για την BMW το 2012


Σε επίπεδα - ρεκόρ αναρριχήθηκαν οι ετήσιες πωλήσεις της BMW, τόσο για το βασικό της εμπορικό σήμα όσο και για τα σήματα των MINI και Rolls-Royce.

  • 10/1/2013

Σε επίπεδα - ρεκόρ αναρριχήθηκαν οι ετήσιες πωλήσεις της BMW, τόσο για το βασικό της εμπορικό σήμα όσο και για τα σήματα των MINI και Rolls-Royce.

Οι πωλήσεις του ομίλου σκαρφάλωσαν το 2012 στα 1,85 εκατομμύρια οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το 2011.

Τη μέγιστη συνεισφορά στην αύξηση αυτή έκαναν οι πωλήσεις των οχημάτων με το σήμα της BMW, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 12% σε 1,54 εκατομμύρια. Οι πωλήσεις των ΜΙΝΙ αυξήθηκαν κατά 6% στις 301.526 και οι πωλήσεις των Rolls-Royce κατά 1% στις 3.538.

Όπως αναφέρει η BMW σε σημερινή ανακοίνωση, τα δημοφιλή της εμπορικά σήματα κατέφεραν να αντεπεξέλθουν στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στις αγορές.

«Μπαίνουμε στη νέα χρονιά με θετική δυναμική και, παρά τις σοβαρές αναταραχές σε ορισμένες αγορές, θέτουμε ως στόχο να πετύχουμε άλλο ένα έτος με πωλήσεις ρεκόρ το 2013», δήλωσε ο Ian Robertson, διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW.