Πώς άναψε το «κόκκινο» στις αλλαγές των τελών κυκλοφορίας


Στις… κυβερνητικές καλένδες απ΄ ότι φαίνεται οδεύουν οι πολυσυζητημένες αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων για το 2017.

  • 10/11/2016

Το σίριαλ με τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας του 2017, μέσα από τις οποίες η κυβέρνηση θα απένειμε… δικαιοσύνη, τιμωρώντας τα άνω των 2 λίτρων αυτοκίνητα με ηλικία μικρότερης των 10 ετών και επιβραβεύοντας τα 2λιτρα άνω των δέκα ετών με τις ανάλογες αυξομειώσεις του κόστους, φαίνεται να μπαίνει στο συρτάρι.

Από το υπουργείο Οικονομικών αφήνουν πλέον ανοικτό το ενδεχόμενο, τελικά να μην υπάρξουν αλλαγές λίγα 24ωρα πριν ξεκινήσουν οι πληρωμές που θα ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους.

«Θα δούμε αν τελικά θα υπάρξουν αλλαγές», αναφέρουν πηγές της Καραγιώργη Σερβίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες ως βασική αιτία για το γεγονός αυτό, τα κυβερνητικά στελέχη διαρρέουν την «τεχνική» αδυναμία όσον αφορά την διαχείριση των στοιχείων της υπάρχουσας βάσης δεδομένων, καθώς ανάμεσα στις προτάσεις του κ. Τρύφωνα Αλεξιάδη, όπως τουλάχιστον είχαν δει το φώς της δημοσιότητας, ήταν και η επέκταση του μέτρου τελών κυκλοφορίας με βάση το CO2 για αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας από το 2008, κάτι που στα αυτοκίνητα με κινητήρα προδιαγραφών ρύπων Euro4 και κυβισμού 1.300-1.800 κ.εκ. μπορεί και να σήμαινε ακόμη διπλασιασμό κόστους τελών!

Πάντως, έντονη είναι η φημολογία πώς στη διατήρηση του ίδιου πλαισίου υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας καθοριστικό ρόλο έπαιξε η τρόικα που δεν δέχθηκε καμία αλλαγή.