Πώς θα μοιάζει το νέο Audi R8;


Είκοσι νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025 σχεδιάζει να κατασκευάσει η Audi, μεταξύ το οποίων και την επόμενη γενιά του R8.

  • 27/4/2021

Όπως συμβαίνει σχεδόν και με κάθε άλλο κατασκευαστή (κυρίως από τη Γερμανία), τα πρώτα βήματα, όσο αφορά τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, είναι στην αρχή διστακτικά. Το ξεκίνημα λοιπόν έγινε με το e-tron SUV, όμως η συνέχεια αναμένεται πολύ δυναμικότερη.

Μετά την αποκάλυψη του e-tron GT, που είναι η απάντηση της Audi στην Porsche Taycan και βάζοντας στην άκρη προς το παρόν το Q4 e-tron και το Q4 e-tron Sportback, τα φώτα έχουν στραφεί στο A6 e-tron Concept, το οποίο παρουσιάστηκε πρόσφατα στη διεθνή έκθεση της Σαγκάης. Αν και πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, παίρνουμε μια γεύση πως θα είναι περίπου τα μελλοντικά EVs της Audi.

Και το μέλλον προμηνύεται χορταστικό. Σύμφωνα με την Hildegard Wortmann, υπεύθυνη πωλήσεων και marketing της εταιρείας, μέχρι το τέλος 2025 αναμένεται να κατασκευάσουν 20 νέα ηλεκτρικά μοντέλα.  Μπορεί να ακούγεται μεγάλο το νούμερο, όμως μιλάμε για 4,5 χρόνια από σήμερα. Ο μέσος όρος είναι τέσσερα μοντέλα για κάθε χρόνο.

«Η δέσμευση είναι ισχυρή, το μέλλον ανήκει στην ηλεκτροκίνηση. Έως το τέλος του 2025 θα έχουμε 20 EVs και πολλά plug-in υβριδικά στο στόλο μας», δήλωσε η κυρία Wortmann στο Top Gear.

Όσον αφορά για τον απόγονο του R8 για το οποίο και ερωτήθηκε, είπε πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι σύμβολο για εμάς. «Η επόμενη γενιά του R8 δεν μπορεί να είναι απλά ένα R8 με ηλεκτρικό μοτέρ. Πρέπει να είναι R8, αλλά διαφορετικό.

Χρειάζεται να είναι διθέσιο (μπορεί και τετραθέσιο αν το επιτρέπει η σχεδίαση) τετρακίνητο supercar με super-duper ιπποδύναμη.

Και φυσικά να βοηθάει και η εξωτερική (cool) εμφάνιση, όπως π.χ. του συγκεκριμένου σχεδίου που κυκλοφόρησε μερικά χρόνια πριν.

Δεν γνωρίζουμε τις προθέσεις του Volkswagen Group. Αν η Porsche μπορεί να μεταβιβάσει έστω λίγο από το know-how στην Audi, τότε είναι πολύ πιθανό να δούμε στο μέλλον ένα αξιόλογο και πολύ ισχυρό νέο R8. Αυτό είναι το καλύτερο σενάριο.

Ποιό είναι το χειρότερο; Να μην δούμε μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2025 όλα τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που μας υποσχέθηκαν.