PSA: Προβλήματα στην Κίνα και νέα δεδομένα;


Ο ΟΜΙΛΟΣ PSA ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΕΙ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ ΚΑΜΠΗ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 13/8/2019

Η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στον κόσμο έτρεχε τα τελευταία χρόνια με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και αναπόφευκτα κάποια στιγμή επιβραδύνεται με πτώση πωλήσεων. Η οποία έχει ως συνέπεια και την περικοπή θέσεων εργασίας, όπως οι 4.000 που ανακοίνωσαν πρόσφατα οι PSA και Dongfeng.

Η τελευταία είναι μια κινεζική εταιρία που εδώ και 27 χρόνια διατηρεί το 12,2% του μετοχικού κεφαλαίου του ομίλου Peugeot-Citroen. Ωστόσο, τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά στην Κίνα και το ράλι πωλήσεων θα μειωθεί σε τέτοια επίπεδα που δύσκολα θα επανέλθει στα προηγούμενα.

Έτσι, οι Γάλλοι που έχουν πλέον στην φαρέτρα τους και την Opel, ίσως να αποχωρήσουν ή να έχει μία τυπική παρουσία στην κινεζική αγορά με τις όποιες συνέπειες μπορεί να έχει κάτι τέτοιο με την σχέση τους με την Dongfeng, αναφέρει το Automotive News.

Η PSA θέλει να επικεντρωθεί περισσότερο στην Ευρώπη μιας και τα τρία σήματα της (Citroen, Opel, Peugeot, δίχως να ξεχνάμε την DS Automobiles) διατηρούν μεγάλο μερίδιο στις πιο βασικές κατηγορίες. Από την άλλη, η αγορά της Κίνας προβλέπεται πως για το 2019 θα κάνει βουτιά κατά 5% με την DPCA (Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles) να σημειώνουν ζημιές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ.