Schaeffler & Continental, μαζί για φτηνό υβριδικό


Οι δύο εταιρίες μελετούν την μείωση του κόστους των υβριδικών συστημάτων μέσω της μείωσης της τάσης λειτουργίας από τα 400V στα 48V.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ (www.caroto.gr), ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 15/5/2014

Οι δύο εταιρίες μελετούν την μείωση του κόστους των υβριδικών συστημάτων μέσω της μείωσης της τάσης λειτουργίας από τα 400V στα 48V.

Όπως είχαμε γράψει σε προηγούμενο άρθρο, η Schaeffler επικεντρώνεται στην μείωση της τάσης λειτουργίας των υβριδικών συστημάτων η οποία επιφέρει περεταίρω μείωση του κατασκευαστικού κόστους. Σε συνεργασία και με την Continental, οι δύο εταιρίες εξελίσσουν ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (mild hybrid), που θα λειτουργεί με τάση 48V (από 400V) και θα είναι συμβατό με την χρήση μετασχηματιστή (inverter) με το κλασικό δίκτυο 12V των απλών αυτοκινήτων.

CHEAR-HYBRID-SCHAEFFLER-CONTINENTAL-2Ήδη υπάρχουν διάφορα project, όπως το πρωτότυπο «Gasoline Technology Car», όπου σε ένα μετασκευασμένο Ford Focus ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται μέσω ιμάντα με τον 1.0 Ecoboost για να τον υποβοηθά κυρίως σε συνθήκες υψηλού φορτίου (π.χ. κατά την επιτάχυνση από τις χαμηλές σ.α.λ.).


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ www.caroto.gr