Αυτά είναι τα 20 νέα μοντέλα που θα πρωταγωνιστήσουν το 2020!


MΕ ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΙΔΙΩΞΗ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ. ΤΟ 2020 ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 6/2/2020

Alfa Romeo Tonale

Το πρωτότυπο που είδαμε εντός του 2019 στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης αναμένεται να παρουσιαστεί στην αγορά το δεύτερο μισό του 2020. Η Tonale είναι το νέο compact SUV μοντέλο της Alfa Romeo που θα είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τη Stelvio και θα απευθύνεται σε ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Οι συγκριτικά μικρότερες διαστάσεις της είναι αυτές που έδωσαν την ονομασία στο καινούργιο μοντέλο. «Tonale» ονομάζεται ένα ορεινό πέρασμα στις Άλπεις, μεταξύ Ιταλίας και Ελβετίας, το οποίο βρίσκεται σε μικρότερο ύψος (στα 1.883 m) από το αντίστοιχο του «Stelvio» (στα 2.757 m).

Η αισθητική του αμαξώματος της Tonale είναι αυτή που περιμένεις σε ένα αυτοκίνητο της ιταλικής εταιρείας και φέρει την υπογραφή του συμπατριώτη μας Αλέξανδρου Λιώκη. Εκτός από τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αναμένεται να υπάρξει και μια Plug-in Hybrid εκδοχή.   

Aston Martin DBX 

Το πρώτο SUV μοντέλο στην ως τώρα ιστορία 106 ετών της Aston Martin είναι γεγονός. Η DBX, όπως ονομάζεται, έχει τετράλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα μέγιστης ισχύος 550 PS και μέγιστης ροπής 700 Nm. Η απόδοσή του είναι τέτοια που ταιριάζει στη  σπορ παράδοση και παρακαταθήκη της βρετανικής εταιρείας.

Παρά το βάρος της, που φτάνει τα 2.245 kg, η DBX επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 4,3 sec και η τελική ταχύτητά της φτάνει τα 290 km/h. Βεβαίως, η πολυτέλεια στο εσωτερικό της είναι αντίστοιχη μιας Aston Martin, όπως και η σπορ οδική συμπεριφορά της. Διαθέτει τρία ηλεκτρονικά ελεγχόμενα διαφορικά, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση, το ύψος της οποίας από το έδαφος μπορεί να μεταβληθεί έως 50 mm. 

BMW Μ3

Η πολυαναμενόμενη –τόσο από τους λάτρεις  του συγκεκριμένου μοντέλου όσο και της σπορ οδήγησης εν γένει– BMW M3 θα παρουσιαστεί εντός των πρώτων μηνών του 2020. Η έκτη γενιά της θα είναι τετρακίνητη, πλέον, («xDrive»), όπως συμβαίνει με ήδη με την M5. Ο εξακύλινδρος σε σειρά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας θα διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με τη μέγιστη ιπποδύναμή του. Στην «απλή», θα αποδίδει περίπου 480 PS (372 kW), ενώ στην «Competition» 510 PS (375 kW).

BMW iX3

Στην BMW, έχουν επενδύσει σημαντικά στην ηλεκτροκίνηση και τη δημιουργία αυτοκινήτων αυτής της κατηγορίας. Σύμφωνα με το επιχειρηματικό σχέδιο που έχουν εκπονήσει στην εταιρεία, προβλέπεται ότι ως το 2025 θα υπάρχουν στην γκάμα της 25 εξηλεκτρισμένα μοντέλα, 12 από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Ένα από τα τελευταία θα είναι και η iX3, η οποία θα παρουσιαστεί εντός του 2020. Όπως έχει ανακοινωθεί, το νέο μοντέλο θα έχει ηλεκτροκινητήρα ο οποίος θα αποτελεί ενιαία μονάδα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Η μέγιστη ισχύς του θα φτάνει τους 286 PS και η μέγιστη ροπή του τα 400 Nm. Οι μπαταρίες της iX3 θα έχουν χωρητικότητα 74 kWh και θα δίνουν αυτονομία έως 440 km (βάσει WLTP).

Cupra Formentor

To καινούργιο SUV επιδόσεων της Cupra θα παρουσιαστεί εντός της νέας χρονιάς και αισθητικά θα αποτελεί μια πιο κομψή δημιουργία από την Cupra. To Formentor, όπως ονομάζεται το καινούργιο μοντέλο της, θα είναι το πρώτο που θα διαθέτει σύστημα υβριδικής διάταξης το οποίο θα έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 245 PS. Χάρη σε αυτό θα μπορεί να κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο για μια απόσταση 50 km (βάσει του πρωτοκόλλου WLTP).

Φυσικά, το Formentor θα είναι τετρακίνητο, με δυνατότητα να κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό, όπως έχει γίνει γνωστό, ενώ θα έχει πολύ καλές επιδόσεις και οδική συμπεριφορά. Θα διαθέτει το σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC), χάρη στο οποίο παραμετροποιείται η απόδοση της ροπής του κινητήρα και η λειτουργία του τιμονιού, του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη και των αμορτισέρ.

Ferrari Roma

To νέο Grand Tourer της Ferrari φέρει το όνομα της «αιώνιας πόλης», της Ρώμης. Η Roma είναι ταυτόχρονα κλασική και μοντέρνα σε σχεδίαση, διαθέτει τον V8 τετράλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 620 PS/5.750-7.500 rpm, επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 3,4 sec, από τα 0-200 km/h σε 9,3 sec, ενώ η τελική ταχύτητά της ξεπερνά τα 340 km/h, βάσει όσων ανακοινώνονται από τη Ferrari.

Το μήκος της Roma είναι 4.656 mm, το πλάτος της 1.974 mm, το ύψος της 1.301 mm και το μεταξόνιό της φτάνει στα 2.670 mm. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που διαθέτει φροντίζουν για την απαράμιλλη οδική συμπεριφορά, ενώ η ποιότητα κατασκευής θα είναι σε κορυφαίο επίπεδο. Τέλος, το βάρος της είναι 1.472 kg κάτι που σημαίνει μια αναλογία 2,37 κιλά/ίππο, τιμή η οποία είναι η καλύτερη σε αυτή την κατηγορία.

Ford Puma

H ονομασία «Puma» επέστρεψε στη Ford με τη μορφή ενός crossover οχήματος, αντί ενός μικρού coupe οχήματος (που παρουσιάστηκε το 1997). Ωστόσο, το νέο Puma έρχεται να δείξει την ικανότητα της «Μπλε Οβάλ» να ακολουθεί την τάση της εκάστοτε εποχής και να δημιουργεί ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, σχεδιαστικά και οδηγικά.

To καινούργιο μοντέλο βασίζεται στο πάτωμα του Fiesta, θα είναι δικίνητο αλλά θα διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα που θα προσομοιώνει τη λειτουργία του μπλοκέ διαφορικού στον εμπρός άξονα. Σε ό,τι αφορά στις εκδόσεις του, αρχικά θα εφοδιάζεται με τον 1.0  EcoBoost Hybrid ο οποίος διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα (mHEV). Η μέγιστη ισχύς του θα είναι 125 PS και 155 PS, αντίστοιχα, ενώ αργότερα αναμένεται και η έκδοση ST με κινητήρα που θα αποδίδει 200 PS.

Honda e

Το πιο rétro nouveau αυτοκίνητο του 2020, αλλά και ένα από τα πιο ενδιαφέροντα καινούργια μοντέλα της νέας χρονιάς, είναι το Honda e. Προφανώς ηλεκτροκίνητο, καινοτομεί με τη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου και του ταμπλό του. Σε αυτό υπάρχουν δύο οθόνες LCD 12,3 ιντσών, ενώ οι εξωτερικοί καθρέφτες είναι στην ουσία μικροκάμερες.

Το μήκος του φτάνει τα 3.894 mm και το μεταξόνιό του τα 2.530 mm. O ηλεκτροκινητήρας του έχει απόδοση 136 PS, στην πιο αδύναμη εκδοχή του και 154 PS στην ισχυρότερή του. Οι μπαταρίες του είναι 35,5 kWh, οι διαστάσεις τους είναι σχετικά μικρές, δίνουν αυτονομία έως 220 km και με τη χρήση ταχυφορτιστή φορτίζουν σε μισή ώρα, ως το 80% της ενεργειακής χωρητικότητάς τους. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Honda e επιταχύνεται σε 0-100 km/h σε περίπου 8,0 sec, ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει στα 145 km/h.

Hyundai i10

Η τρίτη γενιά του οχήματος πόλης της Hyundai δημιουργήθηκε με βάση την αρχή να είναι όσο το δυνατόν πιο ευρύχωρο και ποιοτικό, αλλά και ελκυστικό σχεδιαστικά. Οι άνθρωποι της Hyundai αποφάσισαν να αλλάξουν την ως τώρα προσέγγιση στο μικρό μοντέλο τους και να το κάνουν να δείχνει δυναμικό, αλλά και να δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με τη Hyundai, το καινούργιο i10 είναι ασφαλέστερο και καλύτερα εξοπλισμένο από ποτέ ως τώρα, το αμάξωμά του είναι κατά 20 mm χαμηλότερο και κατά επίσης 20 mm πιο ευρύ σε σχέση με πριν και θα απευθύνεται σε νέους σε ηλικία υποψήφιους πελάτες. Για τον λόγο αυτό θα έχει πολλά συστήματα υποβοήθησης και πληροφόρησης του οδηγού, καθώς και δυνατότητα συνδεσιμότητας.

Το νέο Hyundai i10 θα διατίθεται με τον τρικύλινδρο 1.0 MPI των 67 PS και τον τετρακύλινδρο 1.2 MPI των 84 PS. Σε ό,τι αφορά στις εξοπλιστικές εκδόσεις του, μεταξύ άλλων, θα διατίθεται στην έκδοση «Eco» (με μικρότερους τροχούς και κιβώτιο με «μακρύτερες» σχέσεις), ενώ από το προσεχές καλοκαίρι θα διατίθεται και στην έκδοση «Ν Line» με τον 1.0 TDGi κινητήρα.

Mercedes-Benz EQA

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσημης παρουσίασης της νέας (δεύτερης κατά σειρά) γενιάς της Mercedes-Benz GLA-Class, o κ. Ola Källenius, ο Διευθύνων Σύμβουλος της γερμανικής εταιρείας και Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler A.G., αναφέρθηκε στην EQA-Class. Η φωτογραφία αυτής που εμφανίστηκε κατά την παρουσίαση επιβεβαίωσε τις πληροφορίες που ήθελαν το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Mercedes-Benz να είναι Crossover και όχι Hatchback, όπως την είχαμε πρωτοδεί ως πρωτότυπο το 2017.

H EQA-Class θα κατασκευάζεται στη Γαλλία, στο εργοστάσιο Hambach της εταιρείας που υπάρχει στην Αλσατία, και στο οποίο παράγονται τα ηλεκτροκίνητα smart. H Mercedes-Benz ανακοίνωσε ότι έχει επενδύσει 500.000.000 ευρώ για να προσαρμόσει κατάλληλα τις εγκαταστάσεις και τις γραμμές παραγωγής για την EQA-Class. To νέο όχημα βασίζεται στην πλατφόρμα «EVA» που έχει δημιουργήσει η εταιρεία για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της. Στόχος της είναι να δημιουργήσει 10 αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα υπό το σήμα της EQ ως το 2025. 

Nissan Qashqai

Το πολυαναμενόμενο καινούργιο Qashqai θα παρουσιαστεί εντός του 2020 και η περιέργεια για το πώς θα είναι ως συνολικό προϊόν είναι μεγάλη, τόσο από τον Τύπο όσο και από τους υποψήφιους αγοραστές του. Το αυτοκίνητο που αποτέλεσε την απαρχή δημιουργίας μιας νέας κατηγορίας οχημάτων έχει αισθητικά στοιχεία από το πρωτότυπο IMQ που παρουσίασε η Nissan στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019 αλλά και το πρωτότυπο Ariya (φωτογραφίες).

Σύμφωνα με τα στελέχη της ιαπωνικής εταιρείας, το καινούργιο Qashqai θα βασίζεται στην πλατφόρμα «CMF» του Ομίλου Renault Alliance και διατίθεται τόσο με υβριδικής διάταξης κινητήρα όσο και σε έκδοση Plug-in Hybrid.

Peugeot 2008

Από την Peugeot, το νέο 2008 χαρακτηρίζεται ως «SUV της επόμενης γενιάς». Βασίζεται στην πλατφόρμα «CMP» και  η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις του 1.2 PureTech (με 100 PS, 130 PS και 155 PS), καθώς και τον  1.5 BlueHDi (με 100 PS και 130 PS). Σύμφωνα με την γαλλική εταιρεία, όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται με το σύστημα «Grip Control».

Το καινούργιο 2008  θα διατίθεται και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή η οποία έχει μπαταρία 50 kWh, ηλεκτροκινητήρα 136 PS και αυτονομία 310 km βάσει του πρωτοκόλλου WLTP. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, το μήκος του νέου 2008 έχει αυξηθεί κατά 14 cm (φτάνει τα 4,3 m), ενώ το πλάτος του αμαξώματός του φτάνει στα 1,7 m και το ύψος στα 1,54 m. Τέλος, συγκριτικά, το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά 60 mm.

Peugeot 508 Plug-in Hybrid (PHEV)

Η Plug-in Hybrid έκδοση του νέου Peugeot 508 δίνει τη δυνατότητα καλών επιδόσεων με την ελάχιστη κατανάλωση και εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα. Το υβριδικής διάταξης σύστημα αποτελείται από τον 1.6 «PureTech» των 180 PS και από έναν ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 110 PS. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς του συστήματος είναι 224 PS.

Το 508 PHEV, στη sedan εκδοχή του, μπορεί να κινηθεί για 54 km ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (πρωτόκολλο «WLTP»). Η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 1,3 l/100 km και η τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 29 g/km. 

Στη station wagon έκδοσή του, το 508 PHEV μπορεί να κινηθεί για 52 km ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο (πρωτόκολλο «WLTP»), η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του παραμένει στα 1,3 l/100 km, ενώ η τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα είναι 30 g/km. 

Porsche 911 GT3

Η καινούργια 911 GT3 εξακολουθεί να διατηρεί την ιστορία της Porsche αναφορικά με την ύπαρξη ατμοσφαιρικού κινητήρα στο πίσω μέρος της. Σε μια εποχή όπου οι υπόλοιπες εκδόσεις της 911 διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, η έκδοση GT3 απευθύνεται σε όλους όσοι θέλουν κάτι πιο παραδοσιακό, αλλά και πιο αγνό σε σπορ αίσθηση.

Η καινούργια 911 GT3 θα έχει τον τετράλιτρο εξακύλινδρο boxer που θα αποδίδει 510 PS. Tο αμάξωμά της θα διαθέτει αδρά αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ αναμένεται να υπάρξει και μια έκδοχή της με μικρότερη πίσω αεροτομή.

Renault Captur

Το νέο Captur δημιουργήθηκε για να είναι ακόμα πιο ευρύχωρο και πρακτικό από πριν και να δίνει ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα συνδεσιμότητας. Η διατήρηση της εμπορικής δημοφιλίας του είναι το ζητούμενο για τη Renault. Ακολουθώντας την τάση αλλά και την πρακτική της γαλλικής εταιρείας, το καινούργιο Captur θα διατίθεται και σε Plug-in Hybrid έκδοση (e-Tech).

Renault Twingo Z.E.

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του Renault Twingo αναμένεται να παρουσιαστεί εντός της επόμενης χρονιάς. Σύμφωνα με όσα είπε ο κ. Ali Kassai Koupaï, Πρώτος Αντιπρόεδρος Προγραμματισμού Προϊόντων του Ομίλου Renault, η ηλεκτροκίνητη εκδοχή του οχήματος πόλης της εταιρείας θα έχει υποδεέστερο σε ισχύ ηλεκτροκινητήρα από αυτόν του Zoe, ώστε να μην υπάρχει αλληλοκάλυψη στις πωλήσεις μεταξύ των δύο μοντέλων. 

Renault Zoe

Η «Ζωή» έχει δώσει στη Renault την κατάλληλη τεχνογνωσία στα ηλεκτροκίνητα οχήματα και την έχει κάνει από τους πρωτοπόρους σε αυτόν τον τομέα. Η τρίτη γενιά του Zoe είναι ένα αυτοκίνητο που «σε κάνει να θες να συνεχίσεις το ταξίδι», σύμφωνα με την εταιρεία, καθώς εξελίχθηκε και σχεδιάστηκε γι’ αυτόν το σκοπό. Οι μπαταρίες του είναι 52 kWh, πλέον, και η αυτονομία του αυτοκινήτου φτάνει στα 395 km, βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, αυξημένη κατά 25% συγκριτικά με πριν.

Το Zoe διατίθεται σε δύο εκδόσεις αναφορικά με τη μέγιστη ιπποδύναμη του ηλεκτροκινητήρα του. Την R110 όπου αποδίδει 109 PS και τη R135 στην οποία η απόδοσή του φτάνει τους 136 PS. Το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο έχει σχεδιαστεί με τρόπο που να μπορεί να είναι αποδεκτό από πολλούς, ενώ το επίπεδο εξοπλισμού του είναι υψηλό για τα δεδομένα ενός οχήματος αυτής της κατηγορίας.

Toyota Yaris

To καινούργιο Yaris βασίστηκε στη νέα πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA), στην εκδοχή της «GA-B», και είναι η πρώτη φορά που αυτή χρησιμοποιείται σε όχημα της μικρής κατηγορίας. Χάρη σε αυτή, το νέο μοντέλο είναι κατά μισό cm πιο μακρύ από πριν, αλλά το μεταξόνιό του έχει αυξηθεί κατά πέντε cm, συγκριτικά.

Θα διατίθεται δύο τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες (1.0 l και 1.5 l) και με υβριδικό σύστημα, φυσικά. Το τελευταίο είναι αναβαθμισμένο για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και μικρότερη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα. Το (τέταρτης γενιάς) υβριδικό σύστημα του νέου Yaris διαθέτει πλέον μπαταρίες λιθίου-ιόντων, αντί νικελίου-μετάλλου. 

Volkswagen ID.3

Το ID.3 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μαζικής παραγωγής της Volkswagen. «Παιδί της ανάγκης», έπειτα από το σκάνδαλο «Dieselgate», δίνει το στίγμα για το πώς θα μεταστραφεί η Volkswagen τα επόμενα χρόνια αναφορικά με την προτεραιότητα που δίνει και την παραγωγική διαδικασία που θα ακολουθήσει.

Το ID.3 βασίζεται στην πλατφόρμα MEB και είναι το πρώτο της «οικογένειας I.D.», δηλαδή των ηλεκτροκίνητων μοντέλων που θα δημιουργήσει εφεξής η γερμανική εταιρεία. Το μήκος του είναι 4.262 mm, το μεταξόνιό του 2.765 mm και το βάρος του φτάνει sτα 1.600 kg.

To νέο μοντέλο θα αρχίσει να πωλείται εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020 και διαθέτει ηλεκτροκινητήρα μέγιστης ισχύος 204 PS και μέγιστης ροπής 310 Nm. Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις αναφορικά με την ενεργειακή χωρητικότητά τους, 45 kWh, 58 kWh και 77 kWh. Βάσει του πρωτοκόλλου WLTP, η θεωρητική αυτονομία φτάνει στα 330 km, στα 420 km και στα 550 km, αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητά του θα περιορίζεται στα 160 km//h.

Volvo V40

Η δεύτερη γενιά του Volvo V40 άλλαξε χαρακτήρα και από Hatchback έγινε Crossover. To καινούργιο μοντέλο θα είναι πιο ψηλό από το έδαφος και περισσότερο ευρύχωρο, συγκριτικά, ενώ θα διατίθεται και σε Plug-in Hybrid έκδοση, πέραν αυτών με τους βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Όπως έγινε γνωστό, αναμένεται να υπάρξει και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή του μοντέλου αργότερα, χωρίς να έχει προσδιοριστεί πότε.