Τα πρωταπριλιάτικα «fake news» των αυτοκινητοβιομηχανιών


Οι μεγάλες εταιρείες αυτοκινήτων δεν κατάφεραν να αντισταθούν στον πειρασμό τού πρωταπριλιάτικου «τρολαρίσματος». Δείτε τα... ψεματάκια που σκαρφίστηκαν φέτος.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΡΜΠΕΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/4/2024

Το έθιμο της πρωταπριλιάς γιορτάζεται σε όλο τον πλανήτη και πολλοί είναι αυτοί που αρπάζουν την ευκαιρία σκαρώνοντας μικρές ή μεγαλύτερες φάρσες. Το Car and Driver δεν αποτελεί εξαίρεση και ψάχνοντας κανείς στην ειδησεογραφία θα βρει το φετινό «ψεματάκι» που σας παρουσιάσαμε. Αντίστοιχα «fake news» σκαρφίστηκαν αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες για να γιορτάσουν τη φετινή πρωταπριλιά και παρακάτω θα βρείτε μερικά από αυτά.

Το νέο σύστημα της Honda για τους τετράποδους συνεπιβάτες

Η Honda παρουσίασε ένα νέο τεχνολογικό «σύστημα» που ανέπτυξε με στόχο να ικανοποιήσει τις ανάγκες των κατοικιδίων των οδηγών.

Το σύστημα ονομάζεται PAW-S (Pet Activated Wireless System) και όπως μας ενημερώνει η ιαπωνική εταιρεία είναι διαθέσιμο αποκλειστικά για τα Honda e:Ny1 η παραγγελία των οποίων έγινε την 1η Απριλίου.

Μεταξύ άλλων το σύστημα PAW-S περιλαμβάβει isofix για να δένεται το λουρί των σκύλων, δορυφορική πλοήγηση για τα πλησιέστερα πάρκα την ώρα της «ανάγκης» αλλά και πτυσσόμενα σκαλοπάτια στον χώρο αποσκευών που ενεργοποιούνται αυτόματα όταν πλησιάζει ο σκύλος.

Η VW επαναφέρει τον θρυλικό χρωματισμό Harlequin στο ID.3

Οι παλιοί fans των μοντέλων του ομίλου VAG θυμούνται τον θρυλικό χρωματισμό Harlequin που εμφανίστηκε στο Polo τη δεκαετία του ‘90 και προκάλεσε αρκετά σχόλια, θετικά και αρνητικά. Όλα ξεκίνησαν με τη χρωματική κωδικοποίηση που είχε εφαρμόσει η VW για τα διάφορα μέρη του αυτοκινήτου. Το μπλε ήταν για τον κινητήρα και το σασί, το κίτρινο ήταν για τον εξοπλισμό, το κόκκινο για τα εξτρά, και το πράσινο για τους χρωματισμούς.

Για να το κάνει πιο ξεκάθαρο όλο αυτό, η VW παρουσίασε 20 Polo με αυτά τα χρώματα, για διαφημιστικούς και μόνο λόγους. Το κοινό όμως ενδιαφέρθηκε για μία τέτοια έκδοση και τελικά η VW ξεκίνησε την παραγωγή 1.000 από αυτά, και τελικά έφτασε σχεδόν να τα τετραπλασιάσει! Με αφορμή τη φετινή πρωταπριλιά η VW ανακοίνωσε ότι επαναφέρει τον θρυλικό χρωματισμό, αυτή τη φορά στο ID.3.

Ωστόσο θα υπάρχει μια βασική διαφορά σε σχέση με το αρχικό μοντέλο. Τα πάνελ στο αμάξωμα θα είναι φωτιζόμενα και θα αλλάζουν χρωματισμούς ανάλογα με τη μουσική που παίζει το ηχοσύστημα του αυτοκινήτου!

Η στολή που κάνει την BMW σου να λάμπει!

Ένα νέο, χρηστικό προϊόν λάνσαρε η BMW τη φετινή πρωταπριλιά. Ονομάζεται BMW Cleaning Suit και είναι μία ολόσωμη φόρμα που θυμίζει τις βούρτσες στα πλυντήρια αυτοκινήτων.

Οι οδηγοί μπορούν να τη φορέσουν και «χορεύοντας» περιμετρικά του αμαξώματος θα κάνουν το αυτοκίνητό τους να λάμπει. Αξίζει να σημειωθεί ότι μία αντίστοιχη φόρμα είχαμε δει πέρυσι από καρναβαλική ομάδα στο Αίγιο που βγήκε στους δρόμους και «καθάριζε» τα διερχόμενα οχήματα.

To MBUX της Mercedes αποκωδικοποιεί το γάβγισμα των σκύλων

Μετά τη Honda και η Mercedes αποφάσισε το πρωταπριλιάτικο αστείο της να αφορά τους τετράποδους φίλους μας. Σε αυτό το πλαίσιο ανακοίνωσε ότι το σύστημα MBUX αποκτά λειτουργία Bark Assist με τον έξυπνο φωτινητικό βοηθό του οχήματος να αποκωδικοποιεί το γάβγισμα και να αναγνωρίζει τις ανάγκες των σκύλων. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούν να χειρίζονται μόνοι τους μερικά από τα συστήματα του οχήματος, όπως τον κλιματισμό ή την ένταση της μουσικής!

Η μάσκα του Fiat 500e γίνεται τρίφτης τυριών

Μια νέα, ειδική έκδοση του 500e παρουσίασε η Fiat την πρώτη ημέρα του Απριλίου, την Parmigiano, με την ονομασία να προέρχεται από το διάσημο ιταλικό τυρί. Αυτό που κάνει τη συγκεκριμένη έκδοση να ξεχωρίζει είναι η μπροστινή γρίλια η οποία με το πάτημα ενός κουμπιού βγαίνει από τη θέση της και ο οδηγός μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για να τρίψει παρμεζάνα, όταν βρεθεί στην εξοχή για πικ-νικ. Η ιταλική εταιρεία σημειώνει ότι στο ντουλαπάκι του συνοδηγού υπάρχει κιτ καθαρισμού για να αφαιρεθούν τα υπολείμματα του τυριού, ενώ ο τρίφτης-γρίλια μπορεί να τοποθετηθεί ξανά στην αρχική του θέση με μία απλή κίνηση.